Jag vet inte ens var jag ska börja. Du måste vara bland SH:s mest lättkränkta.
Vad har "invandrare" med saken att göra? Det är väl skillnad på invandrare och invandrare och hur resultatet blir bland annat beroende på hur den andra demografin ser ut. Du vill påskina att du vet hur det är att bo i Biskopsgården eller valfritt stenkastarghetto som mitt exempel handlade om. För att du har bott på Möllan? Allt ditt snack är bara drygt och helt irrelevant för du har förstås inte en aning. Du fattar inte varför folk ser SD som enda utvägen i ren desperation? Det tyder på otroligt dålig känsla för att sätta sig in i någon annans sits. Du verkar tro att någon röstar på SD för att somalierna tar deras jobb. Du pratar ju bara om jobben men sticker huvudet långt ner i sanden när det gäller brottslighet och annat ghettofierande. Herregud farbror - vakna och välkommen till 2014.
Och sluta för fan lipa som en liten flicka. Det är väldigt oklädsamt.
haha, nej jag påstår inte att jag vet hur det är att bo i biskopsgården. Jag påstår att jag vet hur det är att bo i invandrartäta områden.
Det som är så festligt är ju att du inte vet ett skvatt om Malmö, Biskopsgården, eller ens invandrartäta områden. Så läxar du upp mig om "verkligheten" och Sanningen.
Jösses.