Ja så är det ju, men det är just det sistnämnda jag menade på att det ska undvikas isåfall.
En annan grej kan ju vara att bara ha med personnummer-ruta i registrering som en såndär sifferkombinationsruta som håller spam-botar borta.
Ska väl finnas nån databas eller nåt som känner av ifall det är ett riktigt personnummer eller fake, inga större problem att hitta på nåt personnr men ändå inte helt enkelt att fippla fram nåt 10-siffrigt i fyllan när man vill regga ett trollkonto.
Permanent bannade personer som gillar att spamma kanske man hade sluppit då...
Fan jag känner mig jävligt träffad
Illa när du citerade ett sätt att få bort bannade personer som jag själv skrivit
Störra chans att HIV-mannen knackar på din dörr än att du blir moderator min son.
Du kan ju åtminstone citera nåt av citaten där jag sagt att jag kan tänka mig bli moderator, de blir så himla svårt att hänga med i svängarna annars.
O du vet nog inte en tredjedel av anledningarna till att jag absolut inte skulle bli det.
forum är ju lådan för skadatgods så han har ju rätt...Vad är det med dig. Fan vad du är mensig. Du kan väl inte veta vilka som anmält sitt intresse? Eller kan du läsa Swedies PM?
Gå och tjura någon annanstans.
forum är ju lådan för skadatgods så han har ju rätt...Vad är det med dig. Fan vad du är mensig. Du kan väl inte veta vilka som anmält sitt intresse? Eller kan du läsa Swedies PM?
Gå och tjura någon annanstans.
Du kan ju åtminstone citera nåt av citaten där jag sagt att jag kan tänka mig bli moderator, de blir så himla svårt att hänga med i svängarna annars.
O du vet nog inte en tredjedel av anledningarna till att jag absolut inte skulle bli det.
Det är samma princip som vissa personer som kör roadracing utan prispengar. De gör det för att det är kul, pengar spelar ingen roll.Hoppas jag inte trampar någon på tårna nu men hur tänker man när man gör ett jobb åt ett vinstdrivande företag utan att själv få betalt? För jag misstänker att ägaren av sporthoj.com tjänar en hel del pengar på annonsörer o dylikt.
Hoppas jag inte trampar någon på tårna nu men hur tänker man när man gör ett jobb åt ett vinstdrivande företag utan att själv få betalt? För jag misstänker att ägaren av sporthoj.com tjänar en hel del pengar på annonsörer o dylikt.
Man tänker att sporthoj skänker en något som är värt något och att man kan tänka sig att skänka något tillbaka typ.
Man tänker att sporthoj skänker en något som är värt något och att man kan tänka sig att skänka något tillbaka typ.
För jag vill backa av från titeln som "admin" med totalmakt.
Du är nu administratör. Det kändes som ett riktigt bra beslut att ta in just dig. Du är den som vill sajtens bästa och skriver aldrig något dumt och meningslöst. Tack för din genuina önskan att hjälpa till.jag vill gärna ta över den rollen.
dessutom älskar folket mig - när börjar jag?
Sätt Norman på 125cc forumet. Där passar han bra
Och Bettskena kan ni sätta på Testforumet.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|