SH behöver moderatorer

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Då kan vi varmt välkomna Jörgen Karlsson som moderator i Teknik-forumet! En jag tror och hoppas många kommer uppskatta som moderator! :)

Fortfarande kvar, är MC-relaterat och Filmer och bilder. Många har efterfrågat detta och det är ett svårt val!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Då kan vi varmt välkomna Jörgen Karlsson som moderator i Teknik-forumet! En jag tror och hoppas många kommer uppskatta som moderator! :)

Fortfarande kvar, är MC-relaterat och Filmer och bilder. Många har efterfrågat detta och det är ett svårt val!

Kanon.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Bra val. Heja Jörgen!

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E

:klappar

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Läste tråden och helt plötsligt, på nästa sida, så var Jörgens namn grönt, så uppenbart hade något lurt hänt. :)

Ett bra val! :tummenupp

@Jörgen: Lycka till!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tack alla. Och tack Swedie för förtroendet.
Teknik- och Mekhörnan har ju för det mesta rätt behaglig stämning. Skyddad verkstad för oss garageråttor. Mest frågan om att hålla ute OT och rätta upp otydliga rubriker. Jag kommer mao hålla samma linje som Majtii, dvs reglerna för Teknik-forumet. Inte så krävande. Jag kommer dock använda samma skiljelinje mellan "sak" och "person" som jag gör på andra forum där jag är moderator. Det är min erfarenhet att det är när en konflikt lämnar "sak" och börjar bli "person" som det spårar ur. Men som sagt så är det ju sällan det blir "person" (pajkastning) isf "sak" i Teknikforumet. Målet är att vi ska ha kul.

Nu håller jag tummarna att det löser sig med moderatorfrågan i de tyngre/större underforumen. Att några kan axla detta lika förtjänstfullt som tex Sportbike gjort.

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Det här är ju mer spännande och bättre än Robinson!
Som någon redan skrivit, rätt man på rätt plats! :tummenupp

Lycka till!

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Jag hade gärna sett ferspeedboy som moderator i teknikhörnan. Nu blev det min tvåa, Jörgen, och det var ju bra.

Det här inlägget sponsrades av Kärvesta Konfetti- och ironifabrik AB.

Ja varför blev det inte så? :va

Men ok Jörgen får väl duga då!
Eller ja bättre man på den platsen var väl svår att finna. :tummenupp

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Bara att instämma med ovanstående. Rätt man på rätt plats! :tummenupp

Täppas

Guest
Fortfarande inte tydligen..

Norton Commando FFS! :mattias

:hihi

/e

Fler utan koll:arsele ... var man med så inser man att det är den här Norton som avses:
Peter Norton published the first version for DOS, The Norton Utilities, Release 1, in 1982. Release 2 came out about a year later, subsequent to the first hard drives for the IBM PC line. Peter Norton's company was sold to Symantec in 1990. However his name remains as a "brand" for Symantec's range of utility and security software for home users.

On topic: Jörgen blir säkert skitbra han verkar ha lagom distans till sig själv och andra trots expert skills inom Mc teknik :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jörgen hamnade rätt, i någon annan forumdel har inte han varit rätt val, men i teknikforumet tror jag han kan vara kunglig.

Tur att jag har bytt bil nyss då och kör felhjulsdrivet med automatlåda och dubblösa däck.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag tror att i MC-relaterat och Filmer så blir det en person som kanske inte alla förväntar sig, alltså en ny och "okänd" medlem, men med lång tid på SH och som ändå vet hur stämningen är och ska vara.

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-

Grattis Jörgen till förtroendet och Swedie till en super rekrytering ett jävligt bra val.
Verkligen rätt person på rätt plats !

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag tror att i MC-relaterat och Filmer så blir det en person som kanske inte alla förväntar sig, alltså en ny och "okänd" medlem, men med lång tid på SH och som ändå vet hur stämningen är och ska vara.

Ja då blir det nog inte jag iaf :gnissla

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...