SH behöver moderatorer

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det var inte främst Markus jag hade i åtanke. Han balanserade på en hårfin linje många gånger. Jag tror han är en av dem som tillslut fann det bäst att gå vidare, men jag har sett att han gillat någons inlägg för inte allt för länge sedan. Han finns med i kulisserna fortfarande. Vem vet kanske han hittar tillbaka och börjar posta inlägg igen. Eller så väljer han att endast läsa det som skrivs för att sedan trappa ner helt och hållet. Faktum är att jag tror han läser den här tråden.

Jag tror att mannen som kränkte och kallade alla andra för lättkränkta var själv så lättkränkt att han efter banningen vägrar hedra oss med sina alster.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Det finns en risk att Jörgen sakta men målmedvetet kommer att styra över mekforumet till tändkulemotorer, stötstänger och dieselångor, men förutom det så passar han nog som fisken i vattnet. :tummenupp

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Måste också säga att jag tycker Jörgen är perfekt i rollen som "teknik-moderator". Sedan måste ju teknikdelen vara ganska trevlig att moderera då det mest är "mysstämning" där.

Lycka till iaf!

Hudik

Guest
Jag tror att i MC-relaterat och Filmer så blir det en person som kanske inte alla förväntar sig, alltså en ny och "okänd" medlem, men med lång tid på SH och som ändå vet hur stämningen är och ska vara.

Nu tror jag att jag talar för oss alla, vi är nyfikna vem blir det?

Hudik

Guest
Inte bestämt mig än. :) Det är ett svårt val. Fast jag tror samtidigt att jag hellre tar in fler än 1 som ska ta allt ansvar.

Bra idé, fler som kan hjälpas åt så kan det bli ett bättre resultat, samt att det inte blir sådan stor press på en enda person.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Den som blir ny moderator efter Sportbike är ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Håller med ang Mc-relaterat och filmer, där är det nog eftersträvansvärt med flera moderatorer som drar lasset, iaf om det ska bli lite livslängd på moderatorena. Det blir sånt tryck på en ensam moderator om han/hon inte hinner med att åtgärda allt som inte håller måttet.
"Varför åkte mitt inlägg bort när XXX inlägg som är mycket värre får vara kvar" osv.
Har man moderatorkapacitet att hålla jämn nivå blir det mycket mindre tjafs, plus att urspårade trådar inte hinner "ta sig"

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tror att det vore vettigt med flera som delar på bördan, framförallt i de större forumdelarna. Diskussionerna tenderar liksom att bli lite mer hetlevrade i trådar som behandlar ämnen som vilken vanlig dödlig som helst kan ha en åsikt om, till skillnad från mer ämnesspecifika och seriösa trådar där ett av grundkraven för att få blanda sig i en diskussion är att man besitter någon form av kunskap rörande ämnet. Och jag menar, ingen ensam modererande människa sitter väl och surfar sporthoj dygnet runt i samtliga forumkategorier samtidigt?:D Bättre då om flera får avlasta varandra, så har man en större chans att täcka alla trådar under alla tider på dygnet.

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Seså swedie, du har släppt ett namn, se till och posta ut de andra nu också.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA