adde78
Ny medlem
Då kan vi varmt välkomna Jörgen Karlsson som moderator i Teknik-forumet! En jag tror och hoppas många kommer uppskatta som moderator!
Rätt man på rätt plats
Då kan vi varmt välkomna Jörgen Karlsson som moderator i Teknik-forumet! En jag tror och hoppas många kommer uppskatta som moderator!
Rätt man på rätt plats
Det var inte främst Markus jag hade i åtanke. Han balanserade på en hårfin linje många gånger. Jag tror han är en av dem som tillslut fann det bäst att gå vidare, men jag har sett att han gillat någons inlägg för inte allt för länge sedan. Han finns med i kulisserna fortfarande. Vem vet kanske han hittar tillbaka och börjar posta inlägg igen. Eller så väljer han att endast läsa det som skrivs för att sedan trappa ner helt och hållet. Faktum är att jag tror han läser den här tråden.
...spårar ur. Men som sagt så är det ju sällan det blir "person" (pajkastning) isf "sak" i Teknikforumet....
Det finns en risk att Jörgen sakta men målmedvetet kommer att styra över mekforumet till tändkulemotorer, stötstänger och dieselångor, men förutom det så passar han nog som fisken i vattnet.
Jag tror att i MC-relaterat och Filmer så blir det en person som kanske inte alla förväntar sig, alltså en ny och "okänd" medlem, men med lång tid på SH och som ändå vet hur stämningen är och ska vara.
Inte bestämt mig än. Det är ett svårt val. Fast jag tror samtidigt att jag hellre tar in fler än 1 som ska ta allt ansvar.Nu tror jag att jag talar för oss alla, vi är nyfikna vem blir det?
Inte bestämt mig än. Det är ett svårt val. Fast jag tror samtidigt att jag hellre tar in fler än 1 som ska ta allt ansvar.
Men som sagt så är det ju sällan det blir "person" (pajkastning) isf "sak" i Teknikforumet
Seså swedie, du har släppt ett namn, se till och posta ut de andra nu också.
Starta den där tråden om racingoljan så länge
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |