Hoppas det verkligen är goda nyheter han kommer med. Och goda nyheter för mig är att Max får en styrning 2006.
Det vore skit trist om Max inte kör nästa säsong!
Jag hoppas det blir en Kawwa!!
Hoppas det verkligen är goda nyheter han kommer med. Och goda nyheter för mig är att Max får en styrning 2006.
Det vore lysande att slippa se Skäggets fula tryne nästa år.CALLAHAN skrev:Det vore skit trist om Max inte kör nästa säsong!
Jag hoppas det blir en Kawwa!!
Lugn, integralhjälm är obligatoriskt i MotoGP.valmers skrev:Det vore lysande att slippa se Skäggets fula tryne nästa år.
Du gör en analys efter att ha sett ett sammandrag av ett race?Ludde78 skrev:Chris Ash; ingen kommentar om mina föregående inlägg (#1189)? Okej.
Nakano är klart underskattad av de flesta.Ludde78 skrev:Biaggi på en Kawa vore kul, med eller utan skägg, hans och Nakanos input tillsammans skulle nog kunna skynda på utveklingsarbetet ganska rejält på Kawan.
Ludde78 skrev:Chris Ash; ingen kommentar om mina föregående inlägg (#1189)? Okej.
Du kände kanske att du var kraftigt överbevisad?Chris Ash skrev:Nä jag pallar inte, känner att jag har sagt mitt redan.
Jaså? Det var verkligen inte en kraftig bevisning tycker jag.valmers skrev:Du kände kanske att du var kraftigt överbevisad?
Gustav O skrev:Vem citerar du?
"You only learn to ride like Rossi in one place an it is not by riding bloody road bikes"
valmers skrev:Du kände kanske att du var kraftigt överbevisad?
Det är alltid en massa snack om vilka fantastiska dueller det var "på den gamla goda tiden". Tittade på klippet som lades upp här på SH för någon vecka sen när Schwantz och Rainey (?) kämpar om förstaplatsen.Gustav O skrev:Jaså? Det var verkligen inte en kraftig bevisning tycker jag.
Nej, jag har sett sammandrag från många andra race från den tidsepoken också. Dock så blev jag upplyst av C.H att titta på ett Wayne Gardner race från 1988, framför allt Paul Richard, och det var precis vad jag gjorde.Gustav O skrev:Du gör en analys efter att ha sett ett sammandrag av ett race?.
Håller med, skulle vara kul att se honom sida vid sida av Biaggi.Gustav O skrev:Nakano är klart underskattad av de flesta.
Okej, tänkte väl det.Chris Ash skrev:Nä jag pallar inte, känner att jag har sagt mitt redan.
Men det tycker nog dom flesta andra, dvs dom som har förmåga att vara objektiv.Gustav O skrev:Jaså? Det var verkligen inte en kraftig bevisning tycker jag.
Att du överdriver och spetsar till sanningen, så fort du pratar om 500-eran. Om man ska uttrycka sig milt/snällt.Chris Ash skrev:Jag vet inte, jag försökte hitta tidningen med artikeln men jag gick bet på det. Det är iaf nån gammal 500-förare.
Nu hänger jag inte med.... Vad var det som skulle bevisas?
Vintrarna var väl kallare förr?valmers skrev:Det är alltid en massa snack om vilka fantastiska dueller det var "på den gamla goda tiden". Tittade på klippet som lades upp här på SH för någon vecka sen när Schwantz och Rainey (?) kämpar om förstaplatsen.
-Man byter positioner några gånger; det har jag sett många gånger i MotoGP i år.
-Hojarna låter som min gamla trimmade Zündapp.
-Killarna åker i utrustning som i jämförelse ser ut ungefär som en hockeyspelare från 1979.
Det är kul att se filmer/bilder från förr, men häftigare än idag är det INTE.
SKönt att objektiva du och valmers finns här då.Ludde78 skrev:Men det tycker nog dom flesta andra, dvs dom som har förmåga att vara objektiv.
Gustav O skrev:SKönt att objektiva du och valmers finns här då.![]()
Ludde78 skrev:Att du överdriver och spetsar till sanningen, så fort du pratar om 500-eran. Om man ska uttrycka sig milt/snällt.
l
Just så ja, som du vet så har jag alltid haft samma åsikt som Valmers..Gustav O skrev:SKönt att objektiva du och valmers finns här då.![]()
Nej men han är ju också "objektiv" i det här fallet.Ludde78 skrev:Just så ja, som du vet så har jag alltid haft samma åsikt som Valmers..![]()
Ja visst är det så.Chris Ash skrev:Det är upp till var och en att tycka, knappast något att "bevisa".
Okej.Gustav O skrev:Nej men han är ju också "objektiv" i det här fallet.
Jag är subjektiv i frågorna här och står för det.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |