Tänk att få se Stoner, Sic och Rossi som trio slåss om pallen i varje race...jag som haft den förhoppningen.
Du var inte ensam.
Tänk att få se Stoner, Sic och Rossi som trio slåss om pallen i varje race...jag som haft den förhoppningen.
Det får en ju att fundera på hur de som trodde att Rossi skulle sluta tänkte. Tänker framförallt på Stiggy. Han om någon borde väl veta att det är speciella killar som håller på med sånt här.Kloka tankar från David Emmet.
http://www.motomatters.com/blog/2011/10/25/editor_s_blog_on_the_death_of_marco_simo.html
Det får en ju att fundera på hur de som trodde att Rossi skulle sluta tänkte. Tänker framförallt på Stiggy. Han om någon borde väl veta att det är speciella killar som håller på med sånt här.
Kloka tankar från David Emmet.
http://www.motomatters.com/blog/2011/10/25/editor_s_blog_on_the_death_of_marco_simo.html
Ngn som har koll på om begravningen kommer att tv-bevakas/sändas?
Hans far sa:
"Paolo said Marco's funeral would almost certainly be held this Thursday, as a private function for relatives, friends, fellow riders and Gresini Racing staff".
Ngn som har koll på om begravningen kommer att tv-bevakas/sändas?
...the funeral will be televised live by Rai Sport and Italia 1.
I Italien förstår man verkligen att hylla sina hjältar. Det ger lite perspektiv på motorsportens betydelse i Italien contra Sverige.
Läs citatet i mitt inlägg ovan. Ser ut som Italienska tv-kanalerna Rai Sport and Italia 1 kommer att sända begravningen.
Någon som har dom kanalerna?
Jag hörde rykten på jobbet att simoncellis hade en storlek större hjälm pågrund utav håret och att det kunde vara en anledning till att den flög av. Är det någon som vet om det stämmer?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |