Tänk att få se Stoner, Sic och Rossi som trio slåss om pallen i varje race...jag som haft den förhoppningen.
Du var inte ensam.
Tänk att få se Stoner, Sic och Rossi som trio slåss om pallen i varje race...jag som haft den förhoppningen.
Det får en ju att fundera på hur de som trodde att Rossi skulle sluta tänkte. Tänker framförallt på Stiggy. Han om någon borde väl veta att det är speciella killar som håller på med sånt här.Kloka tankar från David Emmet.
http://www.motomatters.com/blog/2011/10/25/editor_s_blog_on_the_death_of_marco_simo.html
Det får en ju att fundera på hur de som trodde att Rossi skulle sluta tänkte. Tänker framförallt på Stiggy. Han om någon borde väl veta att det är speciella killar som håller på med sånt här.
Kloka tankar från David Emmet.
http://www.motomatters.com/blog/2011/10/25/editor_s_blog_on_the_death_of_marco_simo.html
Ngn som har koll på om begravningen kommer att tv-bevakas/sändas?
Hans far sa:
"Paolo said Marco's funeral would almost certainly be held this Thursday, as a private function for relatives, friends, fellow riders and Gresini Racing staff".
Ngn som har koll på om begravningen kommer att tv-bevakas/sändas?
...the funeral will be televised live by Rai Sport and Italia 1.
I Italien förstår man verkligen att hylla sina hjältar. Det ger lite perspektiv på motorsportens betydelse i Italien contra Sverige.
Läs citatet i mitt inlägg ovan. Ser ut som Italienska tv-kanalerna Rai Sport and Italia 1 kommer att sända begravningen.
Någon som har dom kanalerna?
Jag hörde rykten på jobbet att simoncellis hade en storlek större hjälm pågrund utav håret och att det kunde vara en anledning till att den flög av. Är det någon som vet om det stämmer?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|