Ok att det är VM, men i en sån där situation är det väl endast reflexerna och ryggradskänslan som spelar roll? Jag har väldigt svårt att tro att Simoncelli faktiskt tog ett aktivt beslut på hur han agerade.
Någonstans får man ju ha viss respekt för att MotoGP är pytte pyttelitet jämfört med Allsvenskan i Sverige.
e det ngn som e haj på telias inspelningsbara box? tvärr verkar det som att det inte går att föra över inspelningarna från boxen till datorn via USB? finns det några sätt att föra över inspelningar till t ex ngt minne??
för de som personer som var intresserade av en kopia från gårdagens sändning verkar tyvärr bli utan
Enligt Telia så kan man inte spara ner inspelningar till sin dator eller dvd skiva
fan, jag var helt säker på att man kunde föra över från box till dator, sorry
Borde man inte kunna köra det genom en DVD spelare med inbyggd brännare?
Boxen borde väl då tro att det är en vanlig uppspelning eller?
/Gustav
förklara lite närmare hur du menar!
Direktlänk till sändningen som precis började (14:30):
Julian Ryder har precis skrivit på Twitter att det bara är ett förslag än så länge. Men det vore fint om det blev så.Jag läste precis det här, Marc Martin TVE tror jag det var.
"The circuit of San Marino will be renamed "Marco Simoncelli Circuit". The number 58 will be remove from the World Championship."
Direktlänk till sändningen som precis började (14:30):
http://videochat.gazzetta.it/index_Live01.shtml
Ok att det är VM, men i en sån där situation är det väl endast reflexerna och ryggradskänslan som spelar roll? Jag har väldigt svårt att tro att Simoncelli faktiskt tog ett aktivt beslut på hur han agerade.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|