vore jag du skulle jag köpa dig den nya iphonen som släpps i slutet på september,brukar ju gå o få hyfsad deal med abonnemang
iphone är väldigt användarvänliga,jag kommer nog aldrig gå till eriksson eller liknande igen
har en iphone 4 för tillfället
iPhone är det snygga, dyrare alternativet för dig som bara vill att allt som skall funka och som har för dålig koll för att förstå att det finns saker som du inte kan göra med din iFån. Men eftersom du inte vet vad du missar så kommer du inte sakna det.
Android är det mer prisvärda alternativet för dig som ogillar tanken på att låsas in och begränsas utan vill att du själv skall få bestämma vad du skall kunna göra med din telefon men på bekostnad av minskad "felfrihet".... Kort sagt är det större chans att göra fel när man kan styra mer själv. Bilar krockar oftare än tåg.
Det finns ett själ till att de flesta av oss nördar på företaget kör Android och alla säljare har iPhone. Vissa vill betala för yta och problemlöshet på bekostnad av möjligheter och frihet.
Andra vill ha frihet med risk för att det ibland blir fel.
vad kan man inte göra med en breakad iphone då?
Då gör jag det.. Hämtar i eftermiddag.
Fick precis priset också så det blir definitivt den. 1000 pickadoller får jag den för, använd 2 veckor sen fick han tjänstelur. Garantier, kvitton och allt medföljer som nytt.
Är jag inte nöjd köper jag iPhone 4 om nån månad när 5an kommit och sparar en slant där med. Xperian går säkert att sälja för mer än jag ger ändå.
Vill nog ändå ha en iPhone känner jag, men inte för 5500 mer än Xperian.
Tack alles
visst den är dyr men har som sagt ett väldigt högt andrahands värde,varför tror du? jo för att iphone är en skitbra lur
Min HTC Desire HD är jag riktigt nöjd med. Angående hållbarhet har jag tappat den här telefonen så många gånger att det nästintill är löjligt. Har endast fått en liten repa då den föll på asfalt en gång. Häromdagen så tappade jag den i golvet och min kollega (kvinnlig, med ajfån) tjöt till och gav mig ett sympatiskt läte som om hon trodde att telefonen skulle gå sönder. Jag bara plockade upp den och återigen, inte en enda repa. Och hon var lagom förvånad över att den inte gått sönder. Ajfån sucks
tappade min iphone i en kaklad betongtrapp på jobbet,den studsade i varje trappsteg 10 12 st,inte en repa
Det är sjukt inne med just Samsung flip-lurar.
Skåda min ärrade garagetelefon! Säkert 5-6 år gammal och håller batteritiden bättre än min HTC Legend.
Fast den kan inte riktigt lika mycket som legenden..
klart den håller batteritid,en sån där lur surfar man väl inte speciellt möe med va?
Och ändå finns en hel jävla tråd för folk med strulande iPhones på det här forumet...
Har du läst den?
Däremot kan jag hålla med om att dom tidiga HTC med winmobile var ett djävulens påfund.
Min nuvarande HTC har jag aldrig haft ett enda problem med, någon taskigt skriven app har fått den att hänga sig, men jag är inte en sån som testar en massa appar, så det är typ två tre gånger.
Batteritiden hade dock kunnat vara bättre än 1½ dag, ÅAS så sover jag ju längre tid än det tar att ladda, och oftast i närheten av ett vägguttag.
klantskallar kan få allt att krångla,men om du inte vet hur så är det väl dumt att breaka? en mer användar o ostrulig telefon får man leta efter
Det korvgubbe skriver är rätt sant, men du får även tänka på iPhones nyaste modell är 1 år gammal och sämre än de nyare Androidtelefonerna hårdvarumässigt..
I nuläget är t ex Samsungs nyaste bättre än iPhone på i princip alla punkter, men snart kommer ju iPhone 5 och då får vi se..
nån som har samsungs värsting? på pappret är den värre men jag undrar om den är lika bra i verkligheten? många klagar på iphones kamera tex men blir förvånansvärt bra kort,ok i 200 knyck i mörker funkar det inte men det gör ingen mobil oavsett miljarder pixlar
Ärligt talat så har jag fortfarande inte fattat hur iTunes fungerar. Jag vågar inte ens svara på frågorna i dialogrutorna som poppar upp eftersom jag inte förstår vad den vill. Gjorde misstaget att synka nåt som den föreslog med följden att en massa appar och skit försvann...
Överföra musik är krångligt men så klart inte omöjligt. Behovet för mig är dock litet eftersom Spotify finns.
Det jag stör mig mest på står i #53.
Just ja. Att välja en låt som ringsignal kan man i princip glömma... Vill du göra det gratis tar det mer tid än vad det är värt och det slutar med att man köper låten istället via Apple.
Dock är iphonen en bra lur i övrigt. Snabb och förvånansvärt stabil. Lätt att förstå sig på. Då har jag "bara" en 3GS.
itunes är väl inte kanske det lättaste att begripa men toppen att syncka med,försvann det appar så antar jag du har en jailbrekad lur?
har du betalt för apparna i appstore så är det bara ladda ner dom igen utan kostnad
skulle tro att det finns appar som löser inlägg 53