Skämmiga grejer!

Havoss

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia Rs Extrema
Har en. handlar inte om mig, men om morsan. hon jobbade på IKEA. Det kommer fram en amerikanare med en gardinstång och frågar mamma hur man sätter upp den.
Mamma med sin härliga engelska säger : You take the hockers, and screw them on the wall. Kille kollar lite skumt på henne och går iväg skrattandes. :banana
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Hände för nån sommar sedan. Nära några gånger sen dess också ifs.

Åker bil. Stannar vid övergångsstället för en mkt snygg tjej ska gå över från höger till vänster sida. Står kvar och beundrar skapelsen. När hon gått över kliver man av kopplingen och börjar åka, inser då att mitt på övergångsstället är det en kärring. Tvärnit så man håller på att slå pannan i ratten. Tanten glor som fan på en och ser arg ut. Råkade kolla så mkt på donnan som gick över från höger att jag missat att från vänster gick en kärring över och hon var nu mitt framför min bil :huvet
 

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Ort
S-vall
Hoj
.
Ja, när jag var 16 så sov jag över hos min dåvarande pojkvän och på natten så gick jag spritt näck i sömnen in till hans föräldrars sovrum...

Uhhh,, pinsamt,, Och TUR att hans pappa sover djupt! Hans mamma sa bara; Em kanske du skulle gå och lägga dig nu? :)

Jag går fortfarande i sömnen.. för inte så längesen så vaknade jag naken på min balkong (på sommaren tack o lov)

Undrar hur många grannar som såg det? :va
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
elvin2008 skrev:
Ett par år sedan pendlade jag mellan Trollhättan och Arlanda rätt så flitigt med dom där små propellernaplanen som skyways flyger med. Det är trångt och det låter något förskräckligt högt i dom.
Min stamisplats var alltid längst fram på flygplanets högra sida om man tittar frammåt, men inte denna gång. Den här gången sa flygvärdinnan åt mig snällt att klämma mig ner ett par rader längre bak trots att det var tomt framför mig. När vi väl har lyft och är på väg vräker jag ur mig personen bredvid mig att jag minsann alltid brukar sitta längst fram där jag kan sträcka på benen och att flygvärdinnan hade allvarliga problem.
Med tanke på den höga ljudnivån så mer eller mindre skriker jag detta precis som kaptenen drog av på gasen så det blev knäpptyst i flygplanet. Alla tittar på mig medans jag sjunker ner i stolen och önkar jag kunde hoppa av. Flygvärdinnan kom fram till mig och sa att det berodde på att dom ville fördela vikten. Gissa om jag kände mig dum. :tummenupp
När de på samma plan ville flytta bak mig (fast det gick nog Trollhättan - Bromma (där jag flög en del)) så förklarade de faktist att det var pga viktfördelningen. Det kanske var efter att du hade flugit där ;)..

De planen har ju inte ens snygga flygvärdinnor.. grr...
 

Mari

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Ort
Järfälla , lantställe i Årsunda
Hoj
FZR1000
Kom på en grej jag gjorde i min "ungdoms dagar".

Kom cyklandes förbi skolans tennisbanor där de mest eftertraktade
killar stog & spelade barbröstade....
Kunde ju inte låta bli att vrålblänga på dem & glömde bort att titta
på vart jag & min cykel var på väg......
Krasch....helt plötslig hänger jag dinglandes över vägbommen...cykeln
fortsätter ett par meter & rasar..
Killarna kan ju inte undgå att höra kraschen så de vänder sig om & inser
snabbt vad som har hänt.....de börjar självklart att asgarva

Jag klänger snabbt ned ifrån bommen & cyklar därifrån som en blixt
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Mari skrev:
Jag klänger snabbt ned ifrån bommen & cyklar därifrån som en blixt

Låter som en händelse på en gammal klassresa till Gotland.. Cykelhelg.. hela klassen tuffar igenom Visby, massa folk som promenerar då ett ljudligt brak hörs.. alla stannar, vänder sig och ser en tjej i klassen ligga intrasslad i cykeln under en stolpe..

När hon ställt sig upp och ser allas blickar hörs ett litet:
"ojsan.. jag satt å tänkte på Brajjan Adams!"
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
korvgubbe skrev:
Låter som en händelse på en gammal klassresa till Gotland.. Cykelhelg.. hela klassen tuffar igenom Visby, massa folk som promenerar då ett ljudligt brak hörs.. alla stannar, vänder sig och ser en tjej i klassen ligga intrasslad i cykeln under en stolpe..

När hon ställt sig upp och ser allas blickar hörs ett litet:
"ojsan.. jag satt å tänkte på Brajjan Adams!"



Något liknande hände en polare till mig. Det var på den tiden matsalen i skolan inte var byggd, så vi fick käka på en restaurang inne på industriområdet. Då det är en bit från skolan till restaurangen brukade vi cykla dit. Polaren cyklade och satt i sina egna tankar och dagdrömde, och tillföljd av detta ser han inte damen som går längre fram på cykelbanan. Polaren mejar självklart ned damen i fråga. Överraskad som han är får han bara ur sig: "SHIT!!!!", och slänger sig upp på cykeln och ger järnet därifrån. Inget "oj, förlåt, det var verkligen inte meningen", utan bara: " SHIT!!!". Har för mig att damen började skrika på hjälp. :hihi
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Em74 skrev:
Ja, när jag var 16 så sov jag över hos min dåvarande pojkvän och på natten så gick jag spritt näck i sömnen in till hans föräldrars sovrum...

Uhhh,, pinsamt,, Och TUR att hans pappa sover djupt! Hans mamma sa bara; Em kanske du skulle gå och lägga dig nu? :)

Jag går fortfarande i sömnen.. för inte så längesen så vaknade jag naken på min balkong (på sommaren tack o lov)

Undrar hur många grannar som såg det? :va

Dags att skaffa pyjamas? :7peta :hihi
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Hur jag lärde mig att dricka rödtjut, och sluta dricka rödtjut

Jahapp...
Julmiddag/fest på gården som jag och 3 kompisar jobbade helg på. (vi var väl en.. 17-18 år då). Chefen och ägaren av gården är rätt tät. Dessutom utrustad med 3 stycken hälsovådligt fräscha söner i åldrar 16-19-23 :tummenupp
När vi anläder så blir det glögg. Sen mat. Och ja ni vet, snaps å sånt. Och till maten ett RIKTIGT gott rödvin. Efter m,aten punch, mer snaps, mer rödvin, choklad och annat osunt.
Framåt 23-00 rycket på kvällen ger chifen och frugan upp å går å lägger sig. 9 ungdomar å en festprissa på 40 år lämnas ensamma med x antal lådor GOTT rödtjut.
Kommer dock inte ihåg det roliga. Minns bara att jag vaknar på rygg på golvet på toaletten och kan inte andas. För jag kräks som en gris nämligen, e så full att jag inte tar mig upp, utan får rulla på sidan. Slutar spy och är törstig. Kravlar bort till handfatet.. spyr på väggen, i handfatet och sedan ska jag då ÄNTLIGEN ta mig till toalettstolen.
Efter några minuters forsande från magen inser jag att toalettlocket inte är uppe :huvet
Jaja.. blir hämtad av den dåvarande pojken. spydde ut genom bilrutan hela vägen hem för att sedan fortsätta spy hink efter hink hela natten.
Vid halv 7 var det upp och hoppa och åka å jobba. Fortfarande spyendes.
Slutade upp med den vanan framåt 2 tiden på eftermiddagen. Kompisarna och övriga på gården hade kul iaf.
Visade sig att en av de andra tjejerna hade kraschat ett fönster när hon kom hem, för hon trodde att dörren va där. :hihi
En tredje hade fått hicka på vägen hem och skulle dricka vatten sen, då hade hon spytt över hela diskbänken, för att därefter lägga sig på två köksstolar och däcka.

Snipp snapp snut, så var rödtjutsdrickandet slut :gnissla
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Det här hände på den tiden då jag gick på Berga naturbruksgymnasium och bodde på elevhemmet. Det fiffiga var att 3 km från Berga NBG låg Berga Örloggsskolor... :banana DÄR FINNS POJKAR SOM GÖR LUMPEN ALLTSÅ

Jag och mina kära kära väninnor bjuder 50-60 st soldater på fest i vår korridor. vilket är strängeligen förbjudet
Blir i vanlig ordning askalas :fyllisar
Jag och en kompis hittar på 2 tvillingar. Två blonda tvillingar:slicka
Hursomhelst. Det ena leder till det andra.. :gnissla
Vaknar till någongång på natten, upp å kissa, på toaletterna möter jag min tvillingpudding och börjar snacka med denne och annat som man gör när man träffar sin pudding..
Visar sig när jag kommer tillbaka att mitt tvillingfynd låg kvar i sängen och sov :brinnerup



Denna kväll gick även brandlarmet igång. En av mina kompisar ska rädda situationen. (Vi vill inte bli påkomna med sprit och 50 soldater på rummen...)
Och springer ner i enbart sitt täcke, tar en sopkvast å drar den i glaset som sitter för brandlarmet. Någonstans där så slänger hon av sig täcket i bara farten.
Dörren öppnas och in kommer vår rektor.

Vi fick sitta på hans kontor, fortfarande aspackade :D , och få skäll dagen efter.
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
TinaTjejen skrev:
Vaknar till någongång på natten, upp å kissa, på toaletterna möter jag min tvillingpudding och börjar snacka med denne och annat som man gör när man träffar sin pudding..
Visar sig när jag kommer tillbaka att mitt tvillingfynd låg kvar i sängen och sov :brinnerup

MUAHAHAHA. Det var den LÖMSKA tvillingen du träffade på. Han gjorde förståss inget för att förhindra det som skedde.

Fan vad kul det skulle vara att ha en tvilling. Min polare har en exakt likadan bror, och de har haft mycket kul ihop kan jag säga......
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Em74 skrev:
Ja, när jag var 16 så sov jag över hos min dåvarande pojkvän och på natten så gick jag spritt näck i sömnen in till hans föräldrars sovrum...

Uhhh,, pinsamt,, Och TUR att hans pappa sover djupt! Hans mamma sa bara; Em kanske du skulle gå och lägga dig nu? :)

Jag går fortfarande i sömnen.. för inte så längesen så vaknade jag naken på min balkong (på sommaren tack o lov)

Undrar hur många grannar som såg det? :va

Vart bor du? :hihi
 

Räcerman

Ställer dumma frågor
Gick med
23 Apr 2003
Ort
Solna
Hoj
KTM 660 SMC
Denna konversation utspelade sig mellan mig och en kolsvart smyckeförsäljare på kanarieöarna:

kolsvart smyckeförsäljare: Eyy man, wanna buy jewelry?
Jag (som inte hade några pengar på mig): No thanx, I'm black.
kolsvart smyckeförsäljare (ser förvånad ut): black? no man, you're white.
Jag (som vid det här laget kommit på vad jag egentligen sagt): ehh öhhh, you know, in sweden öhh we say that we are black when we don't have any money öhhh. :huvet



edit: för er som inte vet så är black = pank, iallafall här där jag bor.
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Starstriker skrev:
MUAHAHAHA. Det var den LÖMSKA tvillingen du träffade på. Han gjorde förståss inget för att förhindra det som skedde.

Fan vad kul det skulle vara att ha en tvilling. Min polare har en exakt likadan bror, och de har haft mycket kul ihop kan jag säga......
Är man 16-17 år e man inte så seriös.. så det kändes som att det kvittade vilken av dem det var egentligen:notme
 

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Ort
S-vall
Hoj
.
TinaTjejen skrev:
Dags att skaffa pyjamas? :7peta :hihi

Skulle aldrig kunna sova med det,,har försökt men jag håller på att strypa mig själv varenda gång... :va Snurrar runt runt till nattlinnet lr pyjamasen sitter som en snara....
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Inget jag har gjort utan vad en kille här i stan har sagt. Han är en sk mytoman och de brukar ju bara vara pinsamt har höra deras historier.
I allafall, den här killen har med sin cykel cyklat från Ankarsrum till Västervik på telefonledningarna!! Haha, det är ca 3 mil, spelar ju iof ingen roll hur långt de är emellan, känns som om de är svårt att cykla på dom ändå. Och när vi ställde frågan om hur han gjorde när han kom till telestolparna så sa han bara: - Specialbyggt :hihi :tummenupp Helt seriöst oxå!
Så när nån här i stan säger något som låter helt osannolikt säger vi bara. Aaa, snyggt "krans"? (Killens efternamn)

Han har för övrigt en hel container med chips hemma oxå!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top