Skämmiga grejer!

jomo

Sporthojsnörd
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby, Stockholm
Hoj
MT-09 - 24
KarlJohan skrev:
Här kommer ett bidrag:

Är på pizzeria med brorsan. bestämmer oss för att käka på plats istället för att ta med den hem. Pizzan blir klar, jag är vrålhungrig. Men pizzsan är ju så förbannat seg så det är jobbigt som satan att skära igenom brödet med den där pizzerians slöa knivar. Så det får bli Neandertalar-stilen. Alltså bara vålda sönder pizzahelvettet genom att köra ner gaffel och kniv så hårt man kan och dra isär.
Men pizzan serveras på ett underlägg av papper som glider rätt bra mot underlaget, så när jag slinter gör hela pizzan gör en bakåtkullerbytta och landar i knät upp och ner!! :näsblod

Har shorts på mig så det bränner som faaan!!! ca en liter pizzafyllning ner på golvet, shorts som ser ut att vara nerspydda eller nåt (heter ju inte; lägga en pizza för intet) , brända lår och fortfarande hungrig får man gå hem. :död

:rofl :rofl :rofl "Vålda sönder pizzahelvetet" ROTFLMAO
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Jajaja :rolleyes: , för att WestW ska ha nått att garva åt imorrn å för att hålla liv i denna oerhört roande tråd:
Idag bytte jag olja i min bil. Allt gick väldigt bra. :)
Bortsett från att jag hällde i en sisådär 6 liter olja för mkt:rodnar :brinnerup
 

Jazz

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha
Skitlååång resa från Norrland i mörka kalla vintern...

Vill inte.. vill inte.. Borde inte..
Känsliga läsare bör avstå från att läsa detta..

På den lååånga resan hem en vecka efter jul så inträffar det man inte vill ska inträffa. Är nästan hemma - ca 2 mil ifrån det jag behöver och har kört 100mil med ett mindre stopp för mat. Maten var inte riktigt anpassad för min mage som började bråka redan 15 mil hemifrån, men skam den man som inte kan stå emot lite magkrångel.

När vi passerar den sista bensinmacken med lämplig utrustning så fanns en fundering på att ”nöden har ingen lag”. Att Backa tillbaks var lockande, men att backa på E4:an i mörker, halka och hyfsat med trafik är inte att rekommendera.

Det var nu mycket illa. kallsvetten kom och tjejen som nu blivit informerad om mitt tillstånd gapskrattar. Jag försöker hålla mig behärskad och tog till alla trick jag känner till. Men nu var det var så illa så om jag försökte gasa i uppförsbacken så skulle det vara kört. ** PANIK**

Det går långsammare och långsammare och tillslut svänger jag intill kanten. På med varningsblinkers. Frågar om vi har något som liknar papper i bilen.. Tjejen bara skrattar och tror att jag skämtar.

Överflödig information:
Snön var djup och det var mycket kallt. Tyvärr var diket inte tillräckligt djupt för att hålla sig gömd från lastbilarna som fick första parkett. :arsele

Skräcken att någon "vänlig själ" skulle stanna och tro att vi hade problem med bilen fanns hela tiden när jag var ute på min picknick.

Det enda som hittades snabbt nog som liknade papper var en MC-katalog [polarens :( ] med sidor av den glansigare typen. :(

”Har ju gjort lumpen, men då slapp man ju publik”
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Mechanic_D skrev:
4. Är i stan med en polare och ska peka på nånting... Räcker ut handen och sedan vänder jag mig om, handen landar på en brutalt snygg blondins bröst... Hennes kille stod bredvid :4skrika

:banana

När jag var på Malmöfestivalen ett år så stod jag och polarna och köade i ett matstånd som vi skulle prova att käka på. Det var helt späckat med folk och vi står där & pratar om allt möjligt när jag ska peka och visa något, sträcker ut armen i luften och känner något som dunkar emot min hand, ser då 2 tallrikar fyllda med nyhämtad kebab i bröd flyga genom luften.....lyckades med att pricka ett tiotal människor med kebab & sås i huvudet. Det blev ett jävla liv, men som tur var såg inte personen i fråga som fick maten utslängd vem det var som var skyldig, så jag bara stod där och såg allmänt oskyldig ut. :gnissla Hehehe
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
låt inte denna underbara tråd dö !! komigen nu fyll på med pinsamheter!!

ja får väl bidra med en till...

det va förra sommaren, hade pillat lite med hojen, så skulle man ju ut å provköra... tänkte åka hem te polaren å kolla va han pysslade med.. in på grusvägen te honom så soppa torsk.. stannar intill kanten, vrider på kran å kickar igång.. hojen startar å just när ja ska åka iväg kommer polarens mamma, hans syster som övningskör å tre av hans bröder åkande. i deras vita 745a... koolt som man ska visa sig spinner man ju iväg å ska fläska om, skit bra på grus väg, men eftersom ja visste hur den va så tyckte ja det skulle gå bra.. om kommer ja utan problem, sen in i första kurvan, SHIITT!!! grusvägen e omsladdad samt att ett lager med grus e pålaggs, bromsar, svänger, slutar bromsa, svänger lite till, det räcker inte å ja plumsar ner i ett dike, typ60ck djupt med 20cm vatten i botten, åker i diket ca:15Meter innan ja träffar en hög med flis som något pucko laggt där... där ligger man som en platt sill å funderade över vad man just gjort då kommer polarens familj å alla flyger ut å undrar hur det va med mig... skitig som jag vet inte vad, lera överallt, och en hoj helt dränkt i lera å flis ställer man sig lite kaxigt upp å säger ingen fara, hmmh, framhjulet släppte i kurvan, visste inte att vägen va nysladdad...

skamset det kan ja lova... va hemma hos polaren häromdagen, hans mamma retar mig fortfarande... :fatta!
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
TinaTjejen skrev:
Jajaja :rolleyes: , för att WestW ska ha nått att garva åt imorrn å för att hålla liv i denna oerhört roande tråd:
Idag bytte jag olja i min bil. Allt gick väldigt bra. :)
Bortsett från att jag hällde i en sisådär 6 liter olja för mkt:rodnar :brinnerup

Bättre det än att göra som vissa andra tjejer å inte hälla i nån olja alls! Du känner henne, hennes namn börjar på V och slutar med era.... :hihi
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
En polare berättade om hans arbetskamrat som hade varit ute och slirat, kom hem "lagom" packad och bestämde sig för att dra en "lyxis" :tummenupp ....somnar med kondomen på "vapnet" och blir väckt av morsan morgonen därpå. :D
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
TinaTjejen skrev:
Jajaja :rolleyes: , för att WestW ska ha nått att garva åt imorrn å för att hålla liv i denna oerhört roande tråd:
Idag bytte jag olja i min bil. Allt gick väldigt bra. :)
Bortsett från att jag hällde i en sisådär 6 liter olja för mkt:rodnar :brinnerup


oo jäklar det var inte dåligt, så du tänkte dränka motorn eller? ne men sånt kan hända!
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kom på en till kul grej.

Sov hemma hos en tjejpolare förra sommaren, ligger och snackar lite skit på småtimmarna när hennes kära mor kommer hem, DYNGRAK :yoparty, kommer in och mummlar nånting till oss för att sen gå på toaletten, nu visade det sig att hennes morsa var så packad så hon satte sig ner jämte en blomkruka (modell större) på golvet, drog ner byxorna och börjar pissa på golvet (hon sa att hon trodde det var en buske :D ).
Har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv, tjejkompisen fick ju spel på morsan och började skälla ut henne. Kompisen tyckte det var "ganska" pinsamt och mamman var ju inte helt nöjd när hon på morgonen därpå frågade mig :
-Hej kom du hit tidigt i morse?
-Nej, jag sov här.

Morsan bad mig hålla detta hemligt, men jag kunde inte låta bli att berätta det.


:rofl :rofl :rofl
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Pinky skrev:
Kom på en till kul grej.

Sov hemma hos en tjejpolare förra sommaren, ligger och snackar lite skit på småtimmarna när hennes kära mor kommer hem, DYNGRAK :yoparty, kommer in och mummlar nånting till oss för att sen gå på toaletten, nu visade det sig att hennes morsa var så packad så hon satte sig ner jämte en blomkruka (modell större) på golvet, drog ner byxorna och börjar pissa på golvet (hon sa att hon trodde det var en buske :D ).
Har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv, tjejkompisen fick ju spel på morsan och började skälla ut henne. Kompisen tyckte det var "ganska" pinsamt och mamman var ju inte helt nöjd när hon på morgonen därpå frågade mig :
-Hej kom du hit tidigt i morse?
-Nej, jag sov här.

Morsan bad mig hålla detta hemligt, men jag kunde inte låta bli att berätta det.


:rofl :rofl :rofl

Hahah, var det verkligen morsan å inte du Pinky?! :7peta :lol

:hej
 

Mr Eastman

retard? ja tack!
Gick med
28 May 2003
Ort
Örebro
Hoj
Vill ha en SuperRetard!
fyller väl på med en till dårå...

är på väg hem efter en dag på jobbet.. lagom trött o djävlig..
samtidigt som jag kliver ur bilen ringer en polare..
småsnackar med honom medans jag går hemåt, upp för trappupgången
tänker att nått inte stämmer.. jaja.. kliver vidare och in i lägenheten på 3'e
våningen, nått är väldigt fel nu.. :confused: tittar mig omkring och ut från toaletten
kliver en gubbe i kalsonger o dagens tidning :arsele , säger till kompisen som
fortfarande e med på telefonen att "du jag ringer dig sen.. gick lite fel!" :kocko

hade gått upp i fel trappuppgång.. :huvet
gubben vart inte för glad kan tilläggas,
eller ja vet inte egentligen.. lät så på rösten då han skrek efter mig i trappuppgången.

mvh "dum"
 

Banshee

Nu med körkort!
Gick med
5 Aug 2003
Ort
JKPG
Hoj
Yamaha TT600R -98
tänkte berätta en historia om något som hände en polare i lågstadiet (kommer nog fan aldrig att glömma den :D ).

Som brukligt när man går på lågstadiet så har man "roliga timmen". Just till denna gång skulle alla tillverka ett eget musikinstrument som man skulle få gå fram och spela på inför klassen.
Efter några tråkiga bidrag så blir det min polares tur.
Han hade tillverkat ett instrument bestående av ett mjölkpaket, två spikar och tvinnad fårull som sträng.
Felet med instrumentet var att det hördes inte särskilt bra, men han går fram,
ställer sig vid katedern, visar instrumentet och säger:
- Kan alla vara extra tysta, för det hörs lite svagt.
*knäpptyst i klassrummet*
han vänder sig om och ska just slå an på strängen, men just i samma sekund så lägger han iväg en sån sjuhelsikes brakare.
*knäpptyst i några sekunder*
Sedan bryter läraren tystnaden med:
-Ja du Emil..... Ja det var också ett ljud, men tyvärr inte ett tillåtet!
och alla börjar garva något enormt.
 

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Airbus 321
måste lägga in en av många :gnissla
hoppas inga av mina polare läser detta... men här kommer den iaf :brinnerup

Det var 95 eller 96 nyårsafton, var väll 15 eller 16.
Vi träffas alltid alla kompisar vid störra festligheter även denna gång.
Får i mig ett antal :dricka. Sitter på balkongen med den tjockaste tjejen i hela sälskapet, hon väger väll 100+, hon säger till mig att jag inte vågar sätta på henne. då som en liten moppepojke kan man ju inte vara sämre än att säga, Jo det vågar jag! Hamnar på toan med henne, byxorna ner hasade till knäna hon på knä... slutar med att man ligger på golvet och hon håller på med sit. mobilen ringer och det är min mor som ringer, frågar mig hur det är och hur jag mår. pratar med henne i normal ton (tror jag), lägger på. sen ska jag till verket att bestiga denna "val"... kör på lite, ingen vidare hål vana här inte :kocko polarna bankandes på dörren. tycker det får räcka, spyr i toan klär på mig. går hem (6km mitt i vintern).
Får frågor om jag har satt på henne, tvärnekar! det visar sig att hon har gått runt där och skrytit om att jag hade satt på henne...

:notme
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
spoon skrev:
måste lägga in en av många :gnissla
hoppas inga av mina polare läser detta... men här kommer den iaf :brinnerup

Det var 95 eller 96 nyårsafton, var väll 15 eller 16.
Vi träffas alltid alla kompisar vid störra festligheter även denna gång.
Får i mig ett antal :dricka. Sitter på balkongen med den tjockaste tjejen i hela sälskapet, hon väger väll 100+, hon säger till mig att jag inte vågar sätta på henne. då som en liten moppepojke kan man ju inte vara sämre än att säga, Jo det vågar jag! Hamnar på toan med henne, byxorna ner hasade till knäna hon på knä... slutar med att man ligger på golvet och hon håller på med sit. mobilen ringer och det är min mor som ringer, frågar mig hur det är och hur jag mår. pratar med henne i normal ton (tror jag), lägger på. sen ska jag till verket att bestiga denna "val"... kör på lite, ingen vidare hål vana här inte :kocko polarna bankandes på dörren. tycker det får räcka, spyr i toan klär på mig. går hem (6km mitt i vintern).
Får frågor om jag har satt på henne, tvärnekar! det visar sig att hon har gått runt där och skrytit om att jag hade satt på henne...

:notme

öhhh mopääd.
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Jo, killen med "svarttaxin" fick veta att han levde...

Ok, funder efter nån mer, borde ha många på lager...

Jo, en annan taxihistoria. Paolare till polare brukar kuta ifrån betalningen om han har slut på pengar efter krogen, men just den här kvällen har han tagit ut ordentligt, en tusenlapp har han på fickan, och tycker gott han kan betala den här gången, vilket han gör så fort han satt sig i taxin, och vägrar vänta tills de är frame. Det är en bit att åka, brukar gå på 300 spänn, så han hinner somna i bilen, blir väckt när de är nästan frame, han känner i fickan och inser att han än en gång måste ta springnota då pengarna är slut, så när taxin saktar in kastar han sig ut och spurtar iväg.
Taxichaffisen ropar efterhonom: "Men pengarna då?"
- "Dom kan du skita i" ropar killen och springer glatt vidare och tror han sparat 300 spänn.
Han insåg dock sitt misstag morronen efteråt... :huvet

Rätt åt han i min mening, men kul var det iallafall.
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Ebbe skrev:
Bättre det än att göra som vissa andra tjejer å inte hälla i nån olja alls! Du känner henne, hennes namn börjar på V och slutar med era.... :hihi

Det där har jag redan hört :D Men Husan tålde visst det med :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top