Edvinsjolund
Ärkemongo
Då får du nog flytta till Frankrike eller starta ett eget parti.
Vad ska vi göra med alla kriminella Svennar då? Skicka till Frankrike? Precis som rumänerna gjort med sina zigenare?
Nix, vi skickar ut dom i havet.
Då får du nog flytta till Frankrike eller starta ett eget parti.
Vad ska vi göra med alla kriminella Svennar då? Skicka till Frankrike? Precis som rumänerna gjort med sina zigenare?
Trodde att alliansen hade sagt att man inte kunde tänka sig ett samarbete med MP. Eller har jag missat något här?
Utgår du från att människor med sämre utbildning röstar på ett invandrarfientligt parti måste man glömt sin historia att tex arbetarklassen var lågutbildade och röstade fram möjligheten att utbilda sig.
Kanske SD representerar den nya arbetarklassen?
Rösta på C, så det blir lite balans i alliansen. Rör Inte Min Statsminister.
Sen är ju Maud så jäkla snygg, milf
MP i regering. Ryyyyys
Jag ser hellre att piratpartiet kommer med i regeringen än att MP gör det. En fruktansvärd mardröm!
Eller: Är du bidragsberoende/lat/sjuk röstar du på oppositionen
Arbetar du och tjänar egna pengar, röstar du på Alliansen
Different shit same conclusion..
99,99% är egoister i västsamhället. De som hävdar motsatsen antingen ljuger eller kandiderar som politiker, dvs ljuger ändå.
Det finns få Moder Theresa i svea rike...
Bevisligen såg du inte partiledarduellen mellan Mona och Fredrik i förrgår.
Där sa M-ledaren det utan vare sig tvivel eller tolkningsmöjlighet.
MP i regering. Ryyyyys
Okay då, men 4.1 är läskigt nära åka ur å då får vi inte se Maud i rutan mera Nä skämt å ... M blir lite för kaxiga om dom får egen majoritet.nääähfyyfaan för den häxan. Måtte hon avgå plötsligt. OCh inte få nån riksdagspension. (vomeringsämne)
C kan gått hamna på 4,01%. (de får frikort enbart för att de ingår i alliansen. )
Eller det är så enkelt att alla invandrare är skit? Fakk, då ligger jag risigt till!
Skicka kungafamiljen medAlla våldtäktsmän, mördare, rånare etc kunde väl för fan deporteras till en egen ö, engelsmännen gjorde det ju, nackdelen är ju att det blev ett semesterparadis......
Men det finns fortfarande många öde öar.....
Folk är egoister, absolut.
Blir det väldigt mycket smutskastning från de andra de sista dagarna kommer jag nog ändå ge SD min röst i ren protest över hur fega de andra partierna är.
(Hell yes, jag är högutbildad och int fan tänker jag rösta på nåt som inte gynnar mig. Ro hit stålarna, we have a winner)
Alla våldtäktsmän, mördare, rånare etc kunde väl för fan deporteras till en egen ö, engelsmännen gjorde det ju, nackdelen är ju att det blev ett semesterparadis......
Men det finns fortfarande många öde öar.....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|