SMC kan visa på att utökad fortbildning ger säkrare förare, då kan man inte samtidigt motverka just ett sådant förslag från STR.
Sen kanske man inte är helt nöjd med utforminingen av det men jag ser faktiskt Risk 2:an som en vinst rent kunskapsmässigt... Risk1:an är samma som för bil misstänker jag, så den får nog STR stå helt för.
Fan nu fick jag andra bud från SMC, 10% rabatten på basförsäkringen skulle tydligen inte finnas enligt svar från SMC. O nu har dom updaterat hemsidan också .
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=7260
är med men kommer inte fortsätta.
försökte få hjälp att få till körning på lokal gokartbana.
fick lite instruktioner från SMC och ja kollade detta med klubben där vi skulle köra, ringde smc igen och gav svar på alla frågor men sen blev det tyst.
efter mycke påtryckningar och troligen uppfattades jag som "den där tjatiga idioten" (som bara ville ha hjälp) så fick ja till svar att det inte fanns några handledare i mitt område som va intreserade av att hålla på med körning på gokartbanor.. bara storbana.
ahapp.. så vi jobbar på att köra i egen regi istället och ställer oss utanför SMC.
lite meckigare att få till men de ska nog funka tillslut..
iår så kanske vi kan köra lite =)
så tack men nej tack.
Brukar flasha SMCmedlemskortet för halv-tre-ragget och det är vinst varje gång.
Jag pröjsar vidare.
...varför inte se det som ett tillfälle att starta upp kartbaneraktiviteter inom SMC? Det lär ju vara enklare att applicera deras koncept med alla dess fördelar, än att uppfinna hjulet igen på egen hand?
Släpa med ett gäng intresserade och anmäl er som aspiranter. Gört.
Hade nån av oss tiden att starta igång en sån verksamhet så skulle det inte vara några problem.. vi diskuterade det en hel del.
dock så har inte alla av oss gått en massa smc-utb steg bluttanplutt.
det va ett krav fick ja till svar när ja sa att dom kunde skriva upp mig och några till som "instruktörer".
Vart i landet håller ni till då?Hade nån av oss tiden att starta igång en sån verksamhet så skulle det inte vara några problem.. vi diskuterade det en hel del.
dock så har inte alla av oss gått en massa smc-utb steg bluttanplutt.
det va ett krav fick ja till svar när ja sa att dom kunde skriva upp mig och några till som "instruktörer".
De flesta här låter som 60-plussarna på mitt jobb.
"VA?! Är du inte med i facket? Hujedamig vad du går miste om mycket bla, bla, bla."
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|