Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Att ryska folket är hjärntvättat av deras media är svårt att klandra dem för, att andra delar av ryska folket inte ens vågar säga vad de tycker är också svårt att motivera en lynchmobb för.
Men att Svenska Handelsbanken i princip stödjer Ryssland kanske är något vi i Sverige borde vara mer upprörda över.
Som SHB-kund sedan kanske 50 år så kommer jag av ren lathet ge det hela någon dag, men det är väl redan nu dags att fundera över vad som är ett lämpligt alternativ. En nischbank borde väl vara lämpligast för vad ska jag med ett lokalt bankkontor i byn när ingen av bankerna befattar sig med kontanter.
Men att Svenska Handelsbanken i princip stödjer Ryssland kanske är något vi i Sverige borde vara mer upprörda över.
Storbanken stoppar stöd till Ukrainas försvar
Handelsbanken stoppar alla donationer till stöd för Ukrainas militära försvar mot Ryssland, bland annat till den centralbanksfond som Sveriges riksdag beslutat stötta med en halv miljard kronor.Orsaken är att Handelsbanken inte tillåter betalningar till ”militär verksamhet”.
www.di.se
Som SHB-kund sedan kanske 50 år så kommer jag av ren lathet ge det hela någon dag, men det är väl redan nu dags att fundera över vad som är ett lämpligt alternativ. En nischbank borde väl vara lämpligast för vad ska jag med ett lokalt bankkontor i byn när ingen av bankerna befattar sig med kontanter.
Last edited: