Det var ju FSB själva som släppte bilden i samband med en pressrelease eller intervju. RIA novosti skrev om det med. Sen togs bilden ned av någon konstig anledning. RIA Novosti har dock kvar intervjun utan bild.Finns det folk inom FSB som vill att vi ska fatta att det är fake eller är de på riktigt så här usla på att ljuga?
Det betyder väl att man bytt dragbil till Trailern ?Ryssland har publicerat en röntgenbild på lastbilen som sprängdes på bron.
Osäker när de skulle ha tagit denna och ännu mera osäker hur det kommer sig att lastbilen saknar en axel på röntgenbilden....
View attachment 477445
View attachment 477446
Verkar ha liknande filosofi för att belöna brottslingar som Sverige, ehöm. Pik.Han slapp ju sitta i finka i alla fal...
View attachment 477472
Släpet har i så fall monterat av sidoskydden samt det bakre reservhjulet.Det betyder väl att man bytt dragbil till Trailern ?
Vad det gäller trailern kommer jag att tänka på gasflaskor i flaskkorgar.
Hade det inte varit civila lastbilar med oskyldiga chaufförer så hade man ju kunnat hoppas på olycklig tjuvrökning i kön till färjan.Kan man hoppas att någon tjuvröker på färjan?
Fast trailern är inte samma heller.Det betyder väl att man bytt dragbil till Trailern ?
Vad det gäller trailern kommer jag att tänka på gasflaskor i flaskkorgar.
Hade det inte varit civila lastbilar med oskyldiga chaufförer så hade man ju kunnat hoppas på olycklig tjuvrökning i kön till färjan.
Men nu är ju majoriteten civilt och folket på Krim behöver ju mat och förnödenheter de med.
Jag har ägt en UAZ-452 och kan garantera att rätt svar inte är 2.Om man sätter reaktivt pansar på en UAZ452 lastbil kommer man då att?
1. Dö av RPGn som träffar dig
X. Dö av det reaktiva pansaret som exploderar
2. Överleva för att det reaktiva pansaret skyddar dig mot RPGn
View attachment 477501
Jag har ägt en UAZ-452 och kan garantera att rätt svar inte är 2.
Din största chans att överleva är att bilen går sönder långt innan du hunnit fram till fronten vilket troligen kommer inträffa. Tyvärr kan varenda bysmed i forna Sovjet laga den åt dig.
medhållJag har ägt en UAZ-452 och kan garantera att rätt svar inte är 2.
De där ser man rätt ofta brumma runt här i Enköping.Lite saker som Storbritannien skänkt till Ukraina som vissa kanske känner igen
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|