Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Senaste 24 timmarnas bekräftade förflyttningar:
Väldigt generaliserande och snubblande nära rasistiskt.Eftersom ryssen alltid ljuger så får nog den ukrainska underrättelsetjänsten tala om vad som händer innan vi tror på det som någon slags sanning…
Hittils i det här kriget har det stämt väldigt bra i alla fall...Väldigt generaliserande och snubblande nära rasistiskt.
Om något stämmer och/om/eller är rasistiskt är väl som bekant två vitt skilda frågor.Hittils i det här kriget har det stämt väldigt bra i alla fall...
Fast det är ju inget krig, det har ju ryzzen sagt...
Väldigt generaliserande och snubblande nära rasistiskt.
Blanda inte bort korten nu, skriv vad du menar och sprid inte "hot, hat och våld".Äh, skärp dig. Du förstår mycket väl att med ”ryssen” menas regimen. Det är ju den som ljugit hela tiden, Ivan Ivanovitj har inte ens yttrandefrihet.
Är du ledsen för att ha hållit på fel häst må vara hänt men det är bara att bita ihop.
Blanda inte bort korten nu, skriv vad du menar och sprid inte "hot, hat och våld".
Straffet kvarstår, du ska läsa alla GuW inlägg.
Om de inte kommer från mellanöstern och/eller är muslimer såklart. Då kan man beskylla dem kollektivt för vad tusan som helst.Dessutom har du helt fel, det går inte att tillskriva en nationalitet en egenskap baserat på hur de, citat "hittills i det här kriget" slut citat, har betett sig.
Om de inte kommer från mellanöstern och/eller är muslimer såklart. Då kan man beskylla dem kollektivt för vad tusan som helst.
Man trodde det var omöjligt, men din dubbelmoral når ständigt nya höjder. Du höll på fel sida och förlorade, och får nog komma över det. Putin kommer inte ha kapacitet att invadera Sverige och rädda dig och andra från det moraliska förfallet. Lösningen blir nog att flytta dit istället, och hoppas att den som snart efterträder honom kommer ha likartade värderingar.
Jag har inga problem att peka på olika individers eller gruppers karaktärsdrag, vare sig mina egna, positiva, negativa, nationella eller kulturella.
Har förstått att detta är känsligt och noterar att du hjälper till att tydliggöra den poängen, tack så jättemycket!
Det går bra att diskutera ryssar också, men har man suttit på en hög häst i så många andra diskussioner så tycker jag nog det förtjänar att påtalas.Utom gruppen ryssar då...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|