Erfarenhet var ny, börjar du svaja?Pff, utbildning betyder ingenting.
Bara för att man har adekvat utbildning och erfarenhet inom ett område betyder ju inte att man vet mera än någon som saknar det.
?
Erfarenhet var ny, börjar du svaja?Pff, utbildning betyder ingenting.
Bara för att man har adekvat utbildning och erfarenhet inom ett område betyder ju inte att man vet mera än någon som saknar det.
Och massa dollarbuntar, duger inte rubel för honom? Ja jag fattar att de vill framställa honom i dålig dager.
Tråden börjar bli riktigt intressant nu, GuW och WG sprider alla sidors lögner utan att tveka. De har inte ens fattat det själva. ?Nog för att man känner sig lite schizo ibland men nää. En användare att ha koll på räcker.
Drömliv!Jag lutar mest åt modelljärnvägsliv kombinerat med långtidsarbetslöshet och social isolering.
Tråden börjar bli riktigt intressant nu, GuW och WG sprider alla sidors lögner utan att tveka. De har inte ens fattat det själva. ?
Sedan börjar de motbevisa varandra.
Undrar varför denna konflikt orsakade så djupa skador i dessa själar.
Jag lutar mest åt modelljärnvägsliv kombinerat med långtidsarbetslöshet och social isolering.
Haha förvisso, men du ser ju vad det leder tillDrömliv!
Polsk traktor attackerar badtoffla, kärnkraftverk havererarJa, för du är ju sanningens fyrbåk i de oupplystas mörker.
Men lutar du åt modelljärnvägsliv och isolering så tycker jag att du ska syssla med det.
Speciellt isolering...
Usa ska enligt uppgift skicka cluster- vapen till Ukraina.
Tror inte det kommer mottas positivt av Putler.
Något svar lär det nog bli.
Både Ryssland och Ukraina har använt klustervapen sedan tidigare, så det är egentligen ingen större förändring.Usa ska enligt uppgift skicka cluster- vapen till Ukraina.
Äsch, Ryssland har ju lite fullt upp med annat.Usa ska enligt uppgift skicka cluster- vapen till Ukraina.
Både Ryssland och Ukraina har använt klustervapen sedan tidigare, så det är egentligen ingen större förändring.
Men visst kan de använda det i propaganda, som när de försökte få pilammunition i utarmat uran till att vara kärnvapen, trots att de själva redan använde samma sorts ammuntion.
Att Ryssland nyttjar kluster-am i Ukraina verkar inte Putin ha något emot så vad ska han säga nu?Usa ska enligt uppgift skicka cluster- vapen till Ukraina.
Men nu applicerar du logik på Putler/ryssarna vilket ju inte alltid fungerar.Att Ryssland nyttjar kluster-am i Ukraina verkar inte Putin ha något emot så vad ska han säga nu?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|