Klart anmärkningsvärt att tycka att svenska medborgare skall deporteras till totalitära regimer för att de uttryckt fel åsikter, vilken vidrig människosyn du har, som vilken ryss som helst.Kan även tänka mig att skicka både Momika och Paludan till Turkiet i utbyte om det underlättar i frågan.
Har de inte brutit mot svensk lag så kanske Turkiet vill testa sina lagar, så kan vi testa våra mot de andra.
View attachment 486292
Konspirationsteorier, konspirationsteorier och nu ett och ett halvt år av konspirationsteorier.Ny har rysarna gått ut med att Ukraina tänker Himarsa ZNPP inom 48 timmar, samtidigt som det har rapporterats om sprängämnen på taket på två reaktorhallar.
Samtidigt har man sett ryska mobila radioaktivitets labb?? rulla omkring i närheten.
View attachment 486309
Den som Zelensky ljög om att Ryssland besköt.
Herr konspirationsteoretiker verkar lite sträv idag.Vad roligt att se löspluggen vakna upp och ändra åsikt helt för att nu anse att irakier och danskar egentligen är svenskar.
Speciellt eftersom individerna, som skulle kunna testa på den turkiska rättvisan, inte direkt har bidragit med något till landet Sverige, förutom att sätta dess medborgare i fara då.
Mona skulle vara stolt över ett så stort steg för en tidigare förlorad själ.
Kanske medlemskap i S är nästa steg..?
?
Incels blir så av för mycket Twitter.När man inte kan skilja på etniska grupper och medborgarskap… ?
Den som Zelensky ljög om att Ryssland besköt.
Tack för bilden på svenska hemvärnsmän.
Nej det är en svensk elitsoldat med passande skor.Är det Caroline Nordengrip som har randig tröja?
Nej det är en svensk elitsoldat med passande skor.
Trodde inte du gillade sverigedemokrater?
Jag har väl inte svajat, det där är svenska elit/hemvärnssoldater, vilket som bekant är samma sak.. Det var dock inte de som anföll en polsk traktor och mördade en medborgare i Nato, det var Ukraina.Nyss var det Svenska hemvärnssoldater (som Caroline Nordengrip) , du får bestämma dig.
Jag tycker det ser ut som ryska soldater med flipflops jag.
Jag har väl inte svajat, det där är svenska elit/hemvärnssoldater, vilket som bekant är samma sak.. Det var dock inte de som anföll en polsk traktor och mördade en medborgare i Nato, det var Ukraina.
Ryssar har förresten haft rätt om en gräns vad det verkar.
Danmark är att betrakta som Sverige, det spelar ingen roll att han är svensk medborgare, man talar inte så om sitt broderfolk. Att man vill ge en dansk eller en svensk till en företrädare för Osmanska riket är verkligen vidrigt. Men han är helt inne i sin tv-spelsvärld, totalt förlorad.Människor är inte handelsvaror.
Man är inte svensk för att man är svensk medborgare.
Det är många icke-svenskar som inte har här att göra kan någon tycka. Det innebär inte att man ser ned på dessa människor och kan behandla dem som någon sorts livegna varor man kan byta bort mot något man hellre vill ha hur som helst.
Lipa hos mod in three, two, one…Danmark är att betrakta som Sverige, det spelar ingen roll att han är svensk medborgare, man talar inte så om sitt broderfolk. Att man vill ge en dansk eller en svensk till en företrädare för Osmanska riket är verkligen vidrigt. Men han är helt inne i sin tv-spelsvärld, totalt förlorad.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|