Ska man vara orolig för Ryssland?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ny har rysarna gått ut med att Ukraina tänker Himarsa ZNPP inom 48 timmar, samtidigt som det har rapporterats om sprängämnen på taket på två reaktorhallar.

Samtidigt har man sett ryska mobila radioaktivitets labb?? rulla omkring i närheten.
radiak.jpg
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Kan även tänka mig att skicka både Momika och Paludan till Turkiet i utbyte om det underlättar i frågan.
Har de inte brutit mot svensk lag så kanske Turkiet vill testa sina lagar, så kan vi testa våra mot de andra.

View attachment 486292
Klart anmärkningsvärt att tycka att svenska medborgare skall deporteras till totalitära regimer för att de uttryckt fel åsikter, vilken vidrig människosyn du har, som vilken ryss som helst.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Ny har rysarna gått ut med att Ukraina tänker Himarsa ZNPP inom 48 timmar, samtidigt som det har rapporterats om sprängämnen på taket på två reaktorhallar.

Samtidigt har man sett ryska mobila radioaktivitets labb?? rulla omkring i närheten.
View attachment 486309
Konspirationsteorier, konspirationsteorier och nu ett och ett halvt år av konspirationsteorier.

Hur går det med den polska traktorn, sitter den fast i en badtoffla?
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vad roligt att se löspluggen vakna upp och ändra åsikt helt för att nu anse att irakier och danskar egentligen är svenskar.
Speciellt eftersom individerna, som skulle kunna testa på den turkiska rättvisan, inte direkt har bidragit med något till landet Sverige, förutom att sätta dess medborgare i fara då.

Mona skulle vara stolt över ett så stort steg för en tidigare förlorad själ.
Kanske medlemskap i S är nästa steg..?
?
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Människor är inte handelsvaror.
Man är inte svensk för att man är svensk medborgare.

Det är många icke-svenskar som inte har här att göra kan någon tycka. Det innebär inte att man ser ned på dessa människor och kan behandla dem som någon sorts livegna varor man kan byta bort mot något man hellre vill ha hur som helst.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vad roligt att se löspluggen vakna upp och ändra åsikt helt för att nu anse att irakier och danskar egentligen är svenskar.
Speciellt eftersom individerna, som skulle kunna testa på den turkiska rättvisan, inte direkt har bidragit med något till landet Sverige, förutom att sätta dess medborgare i fara då.

Mona skulle vara stolt över ett så stort steg för en tidigare förlorad själ.
Kanske medlemskap i S är nästa steg..?
?
Herr konspirationsteoretiker verkar lite sträv idag.
Paludan har synliggjort ditt och dina likars landsförräderi, det om något är värt en medalj.
Hoppas du är nöjd med dina val i livet. ♥️?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nej det är en svensk elitsoldat med passande skor.

Trodde inte du gillade sverigedemokrater?

Nyss var det Svenska hemvärnssoldater (som Caroline Nordengrip) , du får bestämma dig.

Jag tycker det ser ut som ryska soldater med flipflops jag.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Nyss var det Svenska hemvärnssoldater (som Caroline Nordengrip) , du får bestämma dig.

Jag tycker det ser ut som ryska soldater med flipflops jag.
Jag har väl inte svajat, det där är svenska elit/hemvärnssoldater, vilket som bekant är samma sak.. Det var dock inte de som anföll en polsk traktor och mördade en medborgare i Nato, det var Ukraina.

Ryssar har förresten haft rätt om en gräns vad det verkar.
 

Bifogat

  • 1000023784.jpg
    1000023784.jpg
    2.7 MB · Visningar: 25

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag har väl inte svajat, det där är svenska elit/hemvärnssoldater, vilket som bekant är samma sak.. Det var dock inte de som anföll en polsk traktor och mördade en medborgare i Nato, det var Ukraina.

Ryssar har förresten haft rätt om en gräns vad det verkar.

Nej, det är möjligtvis ryska elitsoldater på bilden, jag kan lägga in den igen så får du underska den nogrannare, lägg särskilt märke till kombinationen av rysk vintermössa och flipflop sandaler, en bra kombination

Caroline Nordengrip är Svensk hemvärnssoldat och om det inte är hon på bilden så tror jag vi är eniga i att Svenska hemvärnssoldater är i bättre skick än ryska Mobiki.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Människor är inte handelsvaror.
Man är inte svensk för att man är svensk medborgare.

Det är många icke-svenskar som inte har här att göra kan någon tycka. Det innebär inte att man ser ned på dessa människor och kan behandla dem som någon sorts livegna varor man kan byta bort mot något man hellre vill ha hur som helst.
Danmark är att betrakta som Sverige, det spelar ingen roll att han är svensk medborgare, man talar inte så om sitt broderfolk. Att man vill ge en dansk eller en svensk till en företrädare för Osmanska riket är verkligen vidrigt. Men han är helt inne i sin tv-spelsvärld, totalt förlorad.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Danmark är att betrakta som Sverige, det spelar ingen roll att han är svensk medborgare, man talar inte så om sitt broderfolk. Att man vill ge en dansk eller en svensk till en företrädare för Osmanska riket är verkligen vidrigt. Men han är helt inne i sin tv-spelsvärld, totalt förlorad.
Lipa hos mod in three, two, one…

Jag har förvisso inget mot att svenska medborgare utvisas till andra länder där de begått brott. Givet att handlingen är ett brott även i Sverige och att den misstänkte får en fair trial.

Att däremot utlämna svenska laglydiga medborgare som någon form av vara bara för att man inte tycker om dessa är helt perverst.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
En inredningsbutik i Ryssland har börjat sälja släggor som man kan ha som inredning.
Påminner inte så lite om tredjeriket fan-merchen som cirkulerade runt under nassarnas tid i Tyskland.
Vilket ryskt hem vill inte ha en Wagner-slägga eller fejk-LEGO till barnen?
1688569348217.png
1688569357702.png
1688569675931.png
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
"International Atomic Energy Agency (IAEA) experts present at Ukraine’s Zaporizhzhya Nuclear Power Plant (ZNPP) have in recent days and weeks inspected parts of the facility – including some sections of the perimeter of the large cooling pond – and have also conducted regular walkdowns across the site, so far without observing any visible indications of mines or explosives"

"The IAEA experts have requested additional access that is necessary to confirm the absence of mines or explosives at the site, Director General Grossi said. In particular, access to the rooftops of reactor units 3 and 4 is essential, as well as access to parts of the turbine halls and some parts of the cooling system at the plant, he added."


 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top