Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Vilken tur att du helt opåkallat kommer in och försvarar sittande regim så det inte blir några missförstånd.
Till allas stora förvåning.
Vilken tur att du helt opåkallat kommer in och försvarar sittande regim så det inte blir några missförstånd.
Sant men hur tänker du att man i praktiken åstakommer det?Som vanligt alltså, världens ledare knyter näven i fickan och säger "-Fördömt!".
Precis som Putin räknat med.
Sanktioner är ju lite paller, framförallt så påverkar det vanligt folk, på båda sidor.
Sånt här borde hanteras så att det Direkt påverkar beslutsfattarna som dragit igång skiten, personligen.
Det finns gott om goda idéer, men jag tror att det är fördelaktigt att inte yttra de jag förespråkar på offentlig plattform.Sant men hur tänker du att man i praktiken åstakommer det?
Vad skulle kunna hända menar du?Det finns gott om goda idéer, men jag tror att det är fördelaktigt att inte yttra de jag förespråkar på offentlig plattform.
#alufolieVad skulle kunna hända menar du?
-"Unken imperialistnostalgi."
-"Dockteatern han bedrev med sitt säkerhetsråd."
-"Han har skrivit lite hobbyhistoria."
Citat Carl Bildt i Aktuellt
Vem svarar du? Citering är en bra grej.Du har naturligtvis sakargument att anföra MOT punkterna 1, 2, 3 och 4?
Meningslöst tjafs får du ha i dina egna trådar.
Som alltid, det är svårt att komma ihåg allt man ljugit om, desto enklare att komma ihåg sanningen. Putin börjar se plufsig ut, kortisonpåslag som ansamlar vätska?Denna är klart sevärd
Fyller 70 i år. Verkar ha stått emot tidens tand rätt bra.Som alltid, det är svårt att komma ihåg allt man ljugit om, desto enklare att komma ihåg sanningen. Putin börjar se plufsig ut, kortisonpåslag som ansamlar vätska?
Vem svarar du? Citering är en bra grej.
Löfvensk språkskola?
"... kan inte det ena landet säga att det är en invasion medan det andra säger att det är det"
Jag tycker fortfarande att vi ska utlysa en NOTAM längs hela Nordstream och bedriva torped och sjunkbombsövningar i området.Kollade runt lite på Nordstream 2 projektet.
Kostnaden för det hela är 113 mijarder SEK. Hälften ägs av Gazprom andra hälften av Shell och ENGIE (franskt bolag).
Kan bli en lite jobbig investering nu när det inte längre är aktuellt.
Kan dock tänka mig någon form av fulspel där Gazprom säljer sin del i ledningen och Tyskland därefter godkänner upplägget.
Kanske bättre med en UFS.Jag tycker fortfarande att vi ska utlysa en NOTAM längs hela Nordstream och bedriva torped och sjunkbombsövningar i området.
Gärna i samarbete med NATO och Finland
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |