Nej. Han saknar man inte ett dugg. Men till och med han var bättre än det nuvarande republikanska alternativet.Fel, man saknar GwB.
För att citera ett gammalt skämt.
"America. This is a test and you are failing it"
Nej. Han saknar man inte ett dugg. Men till och med han var bättre än det nuvarande republikanska alternativet.Fel, man saknar GwB.
Han var fantastisk, hade tyvärr (i likhet med exakt alla andra repubilkaner) media, framför allt svensk, emot sig så bilden av honom är bara helt felaktig.Nej. Han saknar man inte ett dugg. Men till och med han var bättre än det nuvarande republikanska alternativet.
GwB var i o f s skärpt, kunnig och hade rätt utstrålning. En riktig president. Men det är svårt att släppa hans lite väl högerextrema framtoning. Struntade totalt i internationella överenskommelser, satsade på skattesänkningar och lättnader för företag. Han jagade terrorister i Irak och Afghanistan, letade massförstörelsevapen utan att hitta några. I kampen mot terrorismen fick vi välja mellan att "de som inte är med oss är emot oss", ett fördolt hot från världen mäktigaste militärmakt.Nej. Han saknar man inte ett dugg. Men till och med han var bättre än det nuvarande republikanska alternativet.
Konstigt, jag har inte sett det ännu men refereratet jag fick av en kompis (med jättemånga hsp från både Sverige och USA) var:Carson har nog inte höga studieskulder.
Putte sitter och drar historier likt en farbror kring juletider. ”Polen startade andra världskriget. Det var Ukraina som startade kriget 2014. Ukrainas nationalitet uppstår på 1990-talet. Polen försökte utradera den ukrainska nationaliteten på 1300-talet.” (Karln har svårt att hålla ihop alla påståenden..)
efteråt, Tucker; ”ser ni? Putin har inga planer på att expandera m. Ryssland är ju redan jättestort. Faktiskt störst i världen.”
genant
Vad är konstigt? Vi skriver samma sak, skillnaden är att din kompis inte sett Tuckers ”after action”? Där han sitter som en starstruck fjortis och torgför att alla är lögnare (utom Putin, som är missförstådd i sitt enorma land utan ambitioner att invadera andra länder..)Konstigt, jag har inte sett det ännu men refereratet jag fick av en kompis (med jättemånga hsp från både Sverige och USA) var:
Putin svamlar ordentligt men intressant att höra hans världsbild, även om den känns upp- och nedvänd. Tucker ställer tuffa frågor, det är ingen smörintervju.
Vart kan man se denna "after action"? Hittar inget på fågel.Vad är konstigt? Vi skriver samma sak, skillnaden är att din kompis inte sett Tuckers ”after action”?
Att ni förmedlar så olika bild av intervjun.Vad är konstigt? Vi skriver samma sak, skillnaden är att din kompis inte sett Tuckers ”after action”? Där han sitter som en starstruck fjortis och torgför att alla är lögnare (utom Putin, som är missförstådd i sitt enorma land utan ambitioner att invadera andra länder..)
Gör vi? Det jag skrev om intervjun var att ”Putin drar historier likt en farbror på julafton ” och din polare att ”Putin svamlar ordentlig..”.Att ni förmedlar så olika bild av intervjun.
Låter fånigt med after action.
Gillar inte när du snackar skit om Tucker. ?Gör vi? Det jag skrev om intervjun var att ”Putin drar historier likt en farbror på julafton ” och din polare att ”Putin svamlar ordentlig..”.
Det jag var tydlig med var Tuckers bristande intellektuella spänst för situationen/invasionen. Dessutom blir han uppmurad på läktaren så fort han försöker ställa en tuff fråga..
Hans efterkommentarer kan du se här;
x.com
x.com
Gillar inte när du snackar skit om Tucker. ?
Okej, agree, det där var fånigt och imbecillt. Nästan så man tror det är en svensk journalist som pratar om EU.Hans efterkommentarer kan du se här;
x.com
x.com
Edit: Citat Tucker: ”Imagine managing all that” om att Ryssland är stort, består av 80 eller så stater och olika folkslag / religion. Starstruck
När han själv till och med konstaterat att ”Ryssland har inte nog med folk” utan att fatta då. Ja. Genant. (Ref Peter Zeihan om varför Ryssland vill/måste expandera” )
Att inte ens bemöta Putin när han fritt får påstå att det var Polen som startade andra världskriget. Det lade liksom nivån på ”intervjun” i min mening. Men denna After.. sänkte det genom bjälklagetOkej, agree, det där var fånigt och imbecillt. Nästan så man tror det är en svensk journalist som pratar om EU.
Har du sett några intervjuer, i så fall vilka och vad tyckte du, som Tucker gjort tidigare?Hade någon högre förväntningar?
”Utsparkad från FOX” säger ju en hel del om mental status och den verkar ju vara i samma härad som Ritter mfl.
Har du sett några intervjuer, i så fall vilka och vad tyckte du, som Tucker gjort tidigare?
För det är väl inte så att du tycker baserat på vad andra tycker nu? ?
Vilka är förresten Ritter m.fl.?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |