Med en bra pang och mycket ammo klarar man sig ännu längre... Jag har sett hur det funkar i zombiefilmernaHur mycket ska man ha? Jag har typ 15,000, det räcker väl till två dagars proviant och en halv tank bensin.
Med en bra pang och mycket ammo klarar man sig ännu längre... Jag har sett hur det funkar i zombiefilmerna
Har de fått slut på golfbilar?Ni visste att de skulle komma till fronten... När Kamaz lastbilarna tar slut kommer elsparkcyklarna in...
x.com
x.com
NATO måste markera nu.Russian State Firm Hoists Soviet Flag Over NATO Territory In Norway's Svalbard; Repaints Slogan ‘Peace To The World’
In a provocative move, the Russian state-owned mining company Trust Arktikugol recently hoisted the Soviet flag in Svalbard, a Norwegian archipelago in the Arctic Ocean. Despite being part of Norway’s sovereign territory under international law, Svalbard—the Top of Norwegian Mountain—is...www.eurasiantimes.com
De gillar att pressa gränserna
Det tar ett halvår innan Kronofogden knackar på dörren, så hyran kan man glömma om kriget kommer. Med lite tur så får fogden huvudet bortskjutet av en rysk kalashnikov innan det är dags för utmätning.Hyra/avgift kan de glömma om man inte kommer åt kontot.
Fast är inte alla krig så? Minns inte att något märktes i Sverige under Balkankriget heller.Ryssland - Ukraina måste vara världens stillsammaste krig. Ett krig i Europa som man inte ens märker att det pågår. Inga nyheter, inga ransoneringar, ingen mobilisering, ingenting.
Fast nog har det märkts, och skett mobilisering. I länder som har gräns mot Ryssland märks det mest, men att Sverige gick med i Nato var ju enbart för att Ryssland invaderade Ukraina.Ryssland - Ukraina måste vara världens stillsammaste krig. Ett krig i Europa som man inte ens märker att det pågår. Inga nyheter, inga ransoneringar, ingen mobilisering, ingenting.
Ja det kan man ju faktiskt påstå var en konsekvens som heter duga. Eller kolla in i valfritt försvarsbolags orderbok.Fast nog har det märkts, och skett mobilisering. I länder som har gräns mot Ryssland märks det mest, men att Sverige gick med i Nato var ju enbart för att Ryssland invaderade Ukraina.
Ja, och Sverige ska skicka folk till Finland med, det är ju inte inget heller.Ja det kan man ju faktiskt påstå var en konsekvens som heter duga. Eller kolla in i valfritt försvarsbolags orderbok.
Fler eller färre än som kommer gå i Pride tror du?Ja, och Sverige ska skicka folk till Finland med, det är ju inte inget heller.
Kommer inte ihåg hur många det var, men fler än det var soldater i pride iaf.Fler eller färre än som kommer gå i Pride tror du?
Minns inte riktigt det kriget, men var det inte en massa småkonflikter mellan de olika staterna? Mer "väpnad konflikt" än fullskaligt anfallskrig som det i Ukraina.Fast är inte alla krig så? Minns inte att något märktes i Sverige under Balkankriget heller.
Det var mer ett väldigt blodigt inbördeskrig där grannar hade ihjäl varandra.Minns inte riktigt det kriget, men var det inte en massa småkonflikter mellan de olika staterna? Mer "väpnad konflikt" än fullskaligt anfallskrig som det i Ukraina.
Det verkar inte finnas någon sådan uppgift men jag tror det är tvärtom faktiskt. Är ju en prioriterad fråga för försvaret också.Kommer inte ihåg hur många det var, men fler än det var soldater i pride iaf.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|