Ja, det är väl det, en försäkring åt den att de inte ska behöva bry sig om det/höra av det längre.Tror att du har helt fel rörande målgrupp, de väljare du nämner bryr sig inte ett skit, de vill inte ens höra talas om det.
Tror att du har helt fel rörande målgrupp, de väljare du nämner bryr sig inte ett skit, de vill inte ens höra talas om det.
Visst men jag tror du missar poängen helt, kanske för mycket adrenalin.Amerikansk white trash på högerkanten är bara måna om två saker - att ingen tar deras vapen och att amerikanska skattepengar inte investeras utomlands. De får ståfräs av snacket on ”America first” och minskad satsning på Nato och de vet inget annat om Ukraina än skitsnacket de får höra från Trump, det vill säga att Biden och demokraterna skickar alldeles för mycket pengar och att Trump ska stoppa detta.
Sedan köper de naturligtvis skitsnacket om att Trump kan avsluta kriget med två dagar vid förhandlingsbordet, eller vad han nu sa. Det är ju Qanon själv som säger det, då måste det ju vara sant…
Att Vance sedan går ut med något svammel om att samla ”europeer” för att fråga vad de vill ha gör ju inte saken mindre pinsam. Men det är väl bäst att fråga Island och Portugal innan man fattar några beslut. För de ligger väl i Europa, alltså alldeles bredvid Ukraina…?
För att NATO eller dess medlemmar vågar ju ändå inte göra annat än att knuffa Ukraina framför sig.Dags för Ukraina och väst att sätta upp egna "röda linjer kanske"?
En till skola/sjukhus/dagis som bombas, en till drönare/missil över Nato-land eller övergrepp på civilbefolkning och Ukraina tillåts slå mot mål i Ryssland.
För varför ska Putler ha ensamrätt till hot?
Visst men jag tror du missar poängen helt, kanske för mycket adrenalin.
Du missar ju poängen eftersom du fortfarande tror att uttalandet var riktat till de som inte ens vet vad utrikespolitik är vilket är en helt orimlig hållning.Nej, jag missar inte poängen. Ingen vettig människa förhandlar med Putin. Endast en empatilös idiot som skiter fullständigt i allt utom sin egen agenda föreslår något sådant.
Men återigen - det förstår knappast den tilltänkta målgruppen.
NATO blev direkt rädda i alla fall. Så tyvärr är ju Putin fortfarande Alfa #1.
Kanske Trump sätter honom på plats, Macron är ju tillintetgjord så han är out of the game.
Starmer: Söker inte konflikt med Ryssland | SvD
Storbritannien har inte för avsikt att söka konflikt med Ryssland. Det säger landets premiärminister Keir Starmer efter Vladimir Putins hot om krig med Nato.www.svd.se
Vad är det ens för "styre" i UK nu?Vilka jävla syltryggar. Dom borde naturligtvis bara svarat Putin att den maskburken vill han inte öppna. Det skulle vara början till slutet för honom och kanske rent av Ryssland.
Skulle Putin starta krig mot Nato skulle det ju tex direkt vara öppet mål för Finland att ta tillbaka karelen och för all del fortsätta hela vägen till Moskva om nu inte Estland eller Lettland hinner fram dit först.
Du menar att Swebb-TV och Riks mfl idkar självkritik? Var kan jag läsa mer om detta?Kvartal visar som vanligt vägen.
Kokar väl på DN nu, champagnekorkar på Riks och Swebb-TV.
Vad svenska journalister kan lära av ryska oppositionella –...
Varför väljer svenska medier självcensur före självkritik?kvartal.se
Den som sa't han va't.
Okej noterade bara att du började ett inlägg med en fråga, helt utan sammanhang alltså.Nej, snarare till nya läsare av tråden som pga okunskap kan frestas att för ett ögonblick tro att man kan stilla Putins makthunger med lite territorium i Ukraina.
Du menar att Swebb-TV och Riks mfl idkar självkritik? Var kan jag läsa mer om detta?
Traditionella media (som har kvalitet, inte slaskpress) brukar faktiskt göra avbön då och då.
Implicit är det ett svar i sig, vilket du vet. Du vill som vanligt bara tjafsa eftersom ditt favoritparti SD har fingrarna djupt i den ryska syltburken och det är förstås väldigt obekvämt idag.Okej noterade bara att du började ett inlägg med en fråga, helt utan sammanhang alltså.
Hur ska en ny läsare av tråden veta att den skall besvara den? Och varför skulle just en ny läsare besvara den?
("Nej, varför skulle det löna sig för Putin att starta anfallskrig?")
Jag tror magistern skojar med oss.
Finns inget obekvämt för mig just nu alls faktiskt.Implicit är det ett svar i sig, vilket du vet. Du vill som vanligt bara tjafsa eftersom ditt favoritparti SD har fingrarna djupt i den ryska syltburken och det är förstås väldigt obekvämt idag.
Det där med att Ryssland skulle kräva områden av Ukraina är fullständigt befängt. De anföll oprovocerat det redan pacificerade och neutrala Ukraina 2014 efter fruktlösa försök att installera en marionett i styret.
1991 års gränser gäller, några nya ”avtal” med Putin är meningslöst då han bryter alla avtal i alla fall.
Så nu lär Ryssland helt enkelt få blöda ut och bryta samman, och sedan hoppas åtminstone jag att samtliga listor på köpta sympatisörer i väst offentliggörs som ett led i omstarten.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|