Att det är en del av propagandakriget. Vad kan verifieras av materialet?
Du har väl aldrig varit särskilt intresserad av verifikat eller källkritik? Vad menar du?
Om klippet kan sägas att det förefaller vara geolokaliserat men sannolikt inte föreställer någon ny enorm bomb utan snarare en av de vanliga 1500kg-s glidbomber som Ryssland nästan dagligen terroriserar civilbefolkningen med. Om du varit det minsta intresserad av ämnet du diskuterar så hade du vetat detta redan.
Nu skall du veta att jag inte har för avsikt att fördjupa någon diskussion med ”dig” då ”du” med största sannolikhet inte kör motorcykel, inte bevistar detta forum för gemensamma intressen och med viss sannolikhet inte ens har goda avsikter med ditt dyngspridande. Sådana användare som först sitter och bygger sig en falsk profil för att sedan utifrån denna utnyttja plattformen för att föra ut desinformation har jag nämligen ingenting till övers för. Markus och någon till kommer kanske att kommentera sådant med ”höga hästar” men det handlar snarare om en kombination av att se mönster och insikt om tidseffektiviteten i att bemöta rena troll på internet.
”Du” är fortsatt på ignorelistam och min önskan är väl i stort att fler placerar dig där då du uppenbart inte har andra avsikter än att desinformera.