NisseHt
Yamaha samlare
Somliga republikaner komma på riktigt tycka det är bra oavsett vad det ärHan börjar förmodligen med Biden.
Men jag tror som twostroke att få kommer att tycka att det är bra…
Mvh
Somliga republikaner komma på riktigt tycka det är bra oavsett vad det ärHan börjar förmodligen med Biden.
Men jag tror som twostroke att få kommer att tycka att det är bra…
Mvh
Somliga republikaner komma på riktigt tycka det är bra oavsett vad det är
Skall vi gissa på vad han skall säga?
1. Inget nytt under solen
2. USA går ur NATO
3. USA ställer sig på Rysslands sida och förser dem med vapen och underrättelser
4. Trump talar i tungor och byter ämner 8 gånger inom en minut tills inge fattar vad han säger och skyller sen allt på Biden.
Somliga republikaner komma på riktigt tycka det är bra oavsett vad det är
Jag tror som du med tillägget att alla kommer bli förfärade men om ett år kommer det ha stärkt oss.Jag tror det är nåt stort men sannolikt inte nåt.bra.
Jag tror som du med tillägget att alla kommer bli förfärade men om ett år kommer det ha stärkt oss.
Ikväll skall visst agent Krasnov, Trumps nick han fick av ryssarna när han rekryterades, uttala sig och säga nått stort.
Skall vi gissa på vad han skall säga?
1. Inget nytt under solen
2. USA går ur NATO
3. USA ställer sig på Rysslands sida och förser dem med vapen och underrättelser
4. Trump talar i tungor och byter ämner 8 gånger inom en minut tills inge fattar vad han säger och skyller sen allt på Biden.
Då satsar jag på #4.
Kanske han tillkännager att Usa förhandlar med Ryssland om återköp av Alaska?
Trump: -"Vi ska införa tullar! "Jag tror det blir förfärande men MAGA-mupparna kommer jubla och om ett år eller två kommer MAGA-mupparna vara riktigt ledsna men fortfarande inte förstå varför och skylla på Biden, Europa och allt möjligt
Trump: -"Vi ska införa tullar! "
MAGA: -"Vi älskar tullar!"
...two years later...
MAGA: -"Inflation och priser skjuter i höjden."
Trump: -"Vi ska skrota Bidens idiotiska tullar!"
MAGA: -"Tacka gud för president Trump!"
När den där 4D schack kommer på tal brukar jag påpeka att alla spelar dam, dåligt.Det jävligaste är att vid recession kan man normalt sett förvänta sig sänkta räntor som räddar upp situationen successivt men Trumps tullar är ju inflationsdrivande och troligen blir summan högre inflation trots recession och därmed måste fed höja räntan och förvärrar recessionen ännu mer.
Fantastiskt när mannen som sägs ha iq på 160 leder världens största ekonomi och spelar flerdimensionell schack på en nivå som ingen förstår och kan förklara men ändå vet att den är bäst.
När den där 4D schack kommer på tal brukar jag påpeka att alla spelar dam, dåligt.
Trans mindvirus!När den där 4D schack kommer på tal brukar jag påpeka att alla spelar dam, dåligt.
Det är ju inte första gången han säger det iofs. Var det här den stora nyheten? Att han säger samma saker som han sagt i ett par veckor?Ryssland är på väg att kollapsa* och i sista sekunden kommer agent Krasnov till räddning.
View attachment 511345
De har en krigsekonomi och förbrukar bra mycket mera än de kan köpa in eller producera samt att de ekonomiska sanktionerna fungerar
Det är ju inte första gången han säger det iofs. Var det här den stora nyheten? Att han säger samma saker som han sagt i ett par veckor?
Behöver väl inte vara demens, han är ju åtti bast och inte längre den skarpaste gurkan i verktygsboden.Demensen förklarar väl den saken.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!