Ryssarna har ju försökt lönnmörda honom flera gånger redan, så är nog mest bara att han ställer krav på Ukraina att de ska sparka ut Zelensky.
Ryssarna har ju försökt lönnmörda honom flera gånger redan, så är nog mest bara att han ställer krav på Ukraina att de ska sparka ut Zelensky.
Vem och vad betyder det?Du tog en stund på dig att börja stöka här.
Vårt nygamla troll tog en stund på sig att trolla här i tråden. Har mest väntat på att han skulle dyka upp här.Vem och vad betyder det?
Du resonerar precis som ett ryggradslöst krypMed risk för att de flesta här har högre IQ och mer insyn i ämnet än denna man lägger jag in detta
Jag skulle själv aldrig orka lyssna på en så pass korkad individ snacka om krig i Europa och världspolitik i 90 minuter ändå
”Ukrainas sak är vår sak!”
”Vi stöttar Ukraina!”
”Putin kommer aldrig sluta!”
”Stoppa Putin!”
”Skicka soldater, åka dit? Menar du jag och mina barn…? Nähä du, äru galen eller!? Nej för fan, absolut inte! Vi ska inte skicka några jävla soldater till Ukraina, dröm o glöm!”
Njut av freden kära
Vårt nygamla troll tog en stund på sig att trolla här i tråden. Har mest väntat på att han skulle dyka upp här.
Ser inte fram emot stöket han kommer orsaka.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |