Skulle inte tro det.Om det kommer fram en "golden shower video" edyl kommer ens MAGA bry sig?![]()
Skulle inte tro det.Om det kommer fram en "golden shower video" edyl kommer ens MAGA bry sig?![]()
Vad ska man dra för slutsats av en sÄdan video?Skulle inte tro det.
Vet inte om jag vill klassa det som största genom tiderna, men det Àr uppe i toppen helt klart.Trump har utfört historiens största svek.
Det finns vÀl ett och annat kontor pÄ de dÀr 3-bokstavs organisationerna dÀr det bakom lyckta dörrar diskuteras bÄde det ena och andra. DÄ apropÄ hur man bÀst ger staten en nödvÀndig ÄterstÀllare.Vet inte om jag vill klassa det som största genom tiderna, men det Àr uppe i toppen helt klart.
Det mest förvÄnande Àr egentligen att underrÀttelsetjÀnsterna lÄter detta fortgÄ.
Flertal skyller ju JFK mordet pÄ dem och att USA nu aktivt gÄr över pÄ Rysslands sida utan att det sker nÄgot Àr förvÄnande.
Jag som trodde Deep State var en konspirationsteori. đ„čDet finns vĂ€l ett och annat kontor pĂ„ de dĂ€r 3-bokstavs organisationerna dĂ€r det bakom lyckta dörrar diskuteras bĂ„de det ena och andra. DĂ„ apropĂ„ hur man bĂ€st ger staten en nödvĂ€ndig Ă„terstĂ€llare.
Amerikanska presidenter fÄr till skillnad frÄn Ryska bara sitta 2 mandatperioder.Jag Àr inte förvÄnad,
hur ska en amerikansk president bli omvald efter USA kommit i krig med Ryssland ?
Kan du inte svara pÄ den frÄgan
sÄ vet du varför det sker som sker.
Kan du svara sÄ Àr vi mÄnga som ser fram mot svaret.
Eller
View attachment 511444
Han kan inte bli omvald utan att det strider mot konstitutionen (vilket möjligen inte kommer hindra honom).Jag Àr inte förvÄnad,
hur ska en amerikansk president bli omvald efter USA kommit i krig med Ryssland ?
Kan du inte svara pÄ den frÄgan
sÄ vet du varför det sker som sker.
Kan du svara sÄ Àr vi mÄnga som ser fram mot svaret.
Eller
View attachment 511444
FrÄgan var allmÀnt stÀlld. jag skrev inte ett ord om Trump....Amerikanska presidenter fÄr till skillnad frÄn Ryska bara sitta 2 mandatperioder.
SÄ agent Krasnov skulle nog mÄ bÀst i att flytta till Ryssland.
View attachment 511445
Det kan jag svara pÄ!Om Putler tar Ukraina vad hindrar honom frÄn att ta (...), Finland?
FrÄgan var: Om Putler tar Ukraina vad hindrar honom frÄn att ta Baltikum, Finland?Det kan jag svara pÄ!
Svaret Àr: Finland
Ja det kan han nog om de Àr ensamma men dÄ aktiveras vÀl artikel 5 sÄ saken Àr lugn med eller utan USA.FrÄgan var: Om Putler tar Ukraina vad hindrar honom frÄn att ta Baltikum, Finland?
Med andra ord, det Àr bÀttre för Ryssland att börja med att ta Estland, Lettland och Litauen.
Undra lite över vilket land som blir först med att anvÀnda Artikel 13 ! ?Ja det kan han nog om de Àr ensamma men dÄ aktiveras vÀl artikel 5 sÄ saken Àr lugn med eller utan USA.
Finland kan de inte ta med eller utan nÄgon artikel tror jag.
Som jag sagt annorledes, jag bara kÀnner igen sÀttet att skriva men kan inte placera det. Jag har inte access till IPadresser eller nÄt annat sÀtt att kolla om det Àr samma personer.
Fattar inte alls vad profilbilden sĂ€ger.Kolla in kombinationen av ordval och profilbild sĂ„ tar det typ tre sekunder att fatta vad det handlar omâŠ
Varför skulle de?Skulle inte tro det.
Det Àr viktigt att komma ihÄg att det inte direkt var en faktats tidsÄlder tidigare. Den största skillnaden att den ekonomiska grÀnsen för att generera videos har flyttats, men statsaktörer har alltid kunnat falsifiera videobevis.Varför skulle de?
De vet att de röstat in en slusk/Àckel, och Àr stolta över det.
Dessutom Àr inte en video trovÀrdig bevisföring 2025. - Faktats tidsÄlder Àr gott och vÀl förbi - Àven om vissa inte Àr med pÄ tÄget Ànnu.
SjÀlvklart, det nÀrmaste vi kommit Àr nog runt millennieskiftet nÀr information var vÀl tillgÀngligt, och bra förfalskningar dyra att göra.Det Àr viktigt att komma ihÄg att det inte direkt var en faktats tidsÄlder tidigare. Den största skillnaden att den ekonomiska grÀnsen för att generera videos har flyttats, men statsaktörer har alltid kunnat falsifiera videobevis.
Jag tÀnker osökt pÄ Stalins bilder dÀr man fotoshoppade rÀtt friskt, man la till och tog bort mÀnniskor efter behag, nÀstan lika lÀtt som Stalin gjorde i verkligheten.Det Àr viktigt att komma ihÄg att det inte direkt var en faktats tidsÄlder tidigare. Den största skillnaden att den ekonomiska grÀnsen för att generera videos har flyttats, men statsaktörer har alltid kunnat falsifiera videobevis.
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT frÄn Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Â Joachim Cruus Inf... |
Dags för Àventyrlig motorcykelmÀssa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|