Ryssarna har ju försökt lönnmörda honom flera gånger redan, så är nog mest bara att han ställer krav på Ukraina att de ska sparka ut Zelensky.
Ryssarna har ju försökt lönnmörda honom flera gånger redan, så är nog mest bara att han ställer krav på Ukraina att de ska sparka ut Zelensky.
Vem och vad betyder det?Du tog en stund på dig att börja stöka här.
Vårt nygamla troll tog en stund på sig att trolla här i tråden. Har mest väntat på att han skulle dyka upp här.Vem och vad betyder det?
Du resonerar precis som ett ryggradslöst krypMed risk för att de flesta här har högre IQ och mer insyn i ämnet än denna man lägger jag in detta
Jag skulle själv aldrig orka lyssna på en så pass korkad individ snacka om krig i Europa och världspolitik i 90 minuter ändå
”Ukrainas sak är vår sak!”
”Vi stöttar Ukraina!”
”Putin kommer aldrig sluta!”
”Stoppa Putin!”
”Skicka soldater, åka dit? Menar du jag och mina barn…? Nähä du, äru galen eller!? Nej för fan, absolut inte! Vi ska inte skicka några jävla soldater till Ukraina, dröm o glöm!”
Njut av freden kära
Vårt nygamla troll tog en stund på sig att trolla här i tråden. Har mest väntat på att han skulle dyka upp här.
Ser inte fram emot stöket han kommer orsaka.
Tammer eller Hell/Birger?Vårt nygamla troll tog en stund på sig att trolla här i tråden. Har mest väntat på att han skulle dyka upp här.
Men varken Tammer eller den andra muppen använde så där mycket emojis, så jag fattar inte vem du menar.Vårt nygamla troll tog en stund på sig att trolla här i tråden. Har mest väntat på att han skulle dyka upp här.
Som jag sagt annorledes, jag bara känner igen sättet att skriva men kan inte placera det. Jag har inte access till IPadresser eller nåt annat sätt att kolla om det är samma personer.Men varken Tammer eller den andra muppen använde så där mycket emojis, så jag fattar inte vem du menar.
Tur att Ukraina har en egen crowdfunded spionsattelit som spanar på Ryssen.Denna är klart skadlig för Ukraina.
Ingen tillgång till satellitbilder eller trupprörelser bakom fronten. Ingen förvarning om inkommande missiler eller drönare.
Det om något är förödande.
View attachment 511427
EU kan definitivt bidra och säkert "läcka" USA intel till Ukraina.Tur att Ukraina har en egen crowdfunded spionsattelit som spanar på Ryssen.
Sedan misstänker jag att det pågår viss SIGINT från EU med, men det är ju lite besvärligt att USA gör sånt här.
Trump har utfört historiens största svek.Denna är klart skadlig för Ukraina.
Ingen tillgång till satellitbilder eller trupprörelser bakom fronten. Ingen förvarning om inkommande missiler eller drönare.
Det om något är förödande.
View attachment 511427
Mjaeh, det finns ganska många svek av rang i historien.Trump har utfört historiens största svek.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |