Fritidsgårdssnack.Trump är en kärring, men han sminkar sig som en 16 årig chav-girl från england....
Fritidsgårdssnack.Trump är en kärring, men han sminkar sig som en 16 årig chav-girl från england....
Fritidsgårdssnack.
Jag tycker du uttrycker dig barnsligt.Tycker du att han sminkar sig bra?
Personen på den tredje bilden kunde man eventuellt ta på allvar.Han skulle ju kunna göra det bättre
View attachment 510523
Fast tar man bort hans orange utan sol och peruken så...
View attachment 510524
Vad är det för fel på den första enligt dig?Personen på den tredje bilden kunde man eventuellt ta på allvar.
Det är ju en sån som läser sagor för barn. Sagor är inget för mig.Vad är det för fel på den första enligt dig?
![]()
Ja det gillar de, härligt sitta i kuddrummet.Det är ju en sån som läser sagor för barn. Sagor är inget för mig.
Jag tycker du uttrycker dig barnsligt.
Intressant att de här förhandlingarna börjat komma nu när det börjar komma tecken på att Ukraina vänder momentet med.Så Ryssland får behålla all mark dom okuperat.
Ukraina får inte gå med i Nato.
Usa får hälften av alla gruvtillgångar i Ukraina.
Ukraina får inga säkerhetsgarantier.
Vem kan säga nej till en sån kanon-deal!![]()
Oklart men ändå rimligt att Ukraina betalar om de nu kan.
Jag tänker också win win för alla utom Ryssland speciellt om tillgångarna finns på ockuperad mark.Oklart men ändå rimligt att Ukraina betalar om de nu kan.
![]()
US presented Ukraine with a document to access its minerals but offered almost nothing in return
Zelenskyy says he directed his ministers not to sign off on a proposed agreement to give US access to Ukraine’s rare earth minerals because the document was too focused on U.S. interests.apnews.com
Och självklart oerhört positivt med starka amerikanska intressen och ekonomiska incitament i Ukraina, det om något kommer hålla Putin på avstånd.
Låter som en win win win win lose deal?![]()
Ja man kan ju också undra varför inget europeiskt land gjorde det, ja då hade vi ju tvingats försvara oss, tyvärr inte ett alternativ.Jag tänker också win win för alla utom Ryssland speciellt om tillgångarna finns på ockuperad mark.
Personligen tycker jag att det finns vissa kontor där fredsbevarande styrkor kan behövas.Detta är väl i högsta grad rimligt?
View attachment 510554
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X