Lasker
Member Of PotatoesMc
[size=+2]TIME OUT[/size] ![Full :fyllisar :fyllisar](/img/smilies/drunk.gif)
![Full :fyllisar :fyllisar](/img/smilies/drunk.gif)
Majk skrev:Allt är relativt men jag skenförsäkrar , har gått ur Facket , gått ur svenska kyrkan , fuskar med tv-licensen men jag skäms inte för det jag måste ha pengar till allt annat som jag tycker om
Dessutom har jag en Boxer med Fulkort i så allt som gör livet lättare är välkommet![]()
HanneZ skrev:Nej men snart gör jag!
Nu lägger ja ner detta, blir bara otrevligt!
bamse kram på er alla!
Pejo skrev:Du halvförsäkrar väl, inte skenförsäkrar ?
Jag skiter i din inkomst, det är väl du som är besviken på den eftersom den inte räcker till för att både göra rätt för sig och ha rimlig roligt för. Det förklarar att du är ohederlig men inte att du skryter om saken. Skryta om att man inte gör rätt för sig - hur simpel är man då? Har man inget bra att komma med får man väl skryta med hur dålig man är. White trash är dock inte så imponerande. Din skenförsäkring går inte till mig eftersom jag är vurpfri.Majk skrev:Jag är ledsen om jag gjort dig besviken ifall min årsinkomst inte gör dig tillfreds men jag tycker tex du kan komma hem till mig å klippa kablarna till kanal 1,2,4 så jag kan ha rent samvete, eftersom dom sänder skit på dessa kanaler å vad gäller försäkringar kan du sluta köra omkull , så slipper jag som aldrig kört omkull betala dina klantigheter.![]()
Bingo skrev:Jag skiter i din inkomst, det är väl du som är besviken på den eftersom den inte räcker till för att både göra rätt för sig och ha rimlig roligt för. Det förklarar att du är ohederlig men inte att du skryter om saken. Skryta om att man inte gör rätt för sig - hur simpel är man då? Har man inget bra att komma med får man väl skryta med hur dålig man är. White trash är dock inte så imponerande. Din skenförsäkring går inte till mig eftersom jag är vurpfri.
God fortsättning![]()
men jag skrev flertalet gånger att jag inte va för skenförsäkring. Så hur kan jag då välja fel sida? Men jag tycker mest det klagas över skenförsäkrarna, varför inte diskutera det verkliga problemet istället, just varför det skenförsäkras!Silwer skrev:inte otrevligt, du ställer dig på fel sida bara, du kommer bli sur på de där när du ska åka klass 7 med.
HanneZ skrev:men jag skrev flertalet gånger att jag inte va för skenförsäkring. Så hur kan jag då välja fel sida? Men jag tycker mest det klagas över skenförsäkrarna, varför inte diskutera det verkliga problemet istället, just varför det skenförsäkras!
Anneli skrev:Jag kommer inte kosta dig någonting alls. Bra för dig att du inte skenförsäkrar. Kommer jag inte heller göra från iår. Nu e hojen avställd o undangömd.
Fortsätt att inte bry dig om mina hästar och lägg till mig så slipper du öppna truten i nåt du inte har en aning om.
Huvudet på spiken, jag har en gammal hjälm du kan få låna...Bingo skrev:Vilket leder oss till slutsatsen att om försäkringsbolagen kommer till rätta med skenförsäkringarna så försvinner squidsen på klass 7-bågar ur trafiken av det enkla skälet att de inte kan betala vad det kostar. Vilket leder till lägre premier för icke-squidsen. Istället dyker de väl up i klasserna 1-6 och drar upp premierna där. Ajja, en värld befolkad av människor kan inte vara perfekt.
HanneZ skrev:jovisst, det blir ju en rundgång. Men låt säga att inga skenförsäkrar och alla fortsätter att köra mc. Bolagen skulle ju dra in lika mycket pengar för de. För kostnaderna skulle ju bli de samma, eftersom lika många skulle klotat. De mindre rika skulle ju inte ha råd o köpa så nya hojar så stöld o hel skulle väl gå ner. Men personskadorna blir ju samma vare sig man trillar på en retta eller en gammal zxr. Och det är väl dessa som kostar mest om jag förstått de? Tror ni att unga vurpar mer på en ny retta än en 10 år gammal sporthoj med visserligen mer effekt men förmodligen i sämre skick.
Ducatiracer skrev:Ni som inte hade klass 7 försäkring skulle ju inte svara.![]()
Hur svårt kan det vara??? :kocko
Jag skenförsäkrar inte!
Det var skönt att höraBingo skrev:Du skenförsäkrar faktiskt inte.
Silwer skrev:Jag vill ha individuella försäkringar i de här klasserna, där vi som tar det lugnare inte måste betala för andras dumheter.
Och inte ett jävla öre till dem som ertappas på en hoj han inte är ägare till eller har en försäkring som tillåter att han kör hojen.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |