Grädde skrev:Fan, jorden behöver krig och naturkatastrofer emellanåt för att inte överbefolkas men det är ju inte kul för dom som är inblandade förstås![]()
Krig - nej. Naturkatastrofer - ja. :kocko
Grädde skrev:Fan, jorden behöver krig och naturkatastrofer emellanåt för att inte överbefolkas men det är ju inte kul för dom som är inblandade förstås![]()
Grädde skrev:Jag skulle nog inte gå med i krig mot något annat land om det var för en ''extrem orsak'' som tex nazisterna gjorde (kanske som läkare) men om det var för en sak som jag gick med på så visst.
Fan, jorden behöver krig och naturkatastrofer emellanåt för att inte överbefolkas men det är ju inte kul för dom som är inblandade förstås![]()
abstruse skrev:Det där kommer ju av danskarna tolkas som en fientlig handling, vi kan ju lika gärna förklara krig mot dem med en gång.
McB skrev:Krig - nej. Naturkatastrofer - ja. :kocko
McB skrev:Victor är ingen förrädare, han är spion. Utlänningen är dubbelagent och jobbar för oss.
Eller...![]()
McB skrev:Halland också? Va, va, va?![]()
Grädde skrev:Jaja. Låt idiotförklaringarna hagla över mig bara![]()
abstruse skrev:Det beror på. Har du bestämt dig för var du bor än?
Mattias skrev:Jaha, ja då är ju läget ett annat! Ett lovvärt initiativ att svika sitt fädernesland. Stå stolt upp, soldat Nemi!
Jag ska också ha en vinkning på hjälmen, så mycket är helt klart.
McB skrev:Halland, ålväjjs änd fårävvär.![]()
abstruse skrev:Jaja, skänk skiten till danskarna då.![]()
ktmjacke skrev:He he he he!! Fan jag skulle kunna starta ett krig för att få försvara vårt land.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!