Skulle du försvara Sverige???

Skulle du försvara sverige? Kriga för det? Dö för det?

• Antal röstningar
    0

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
cool_lilja skrev:
Jag säger som den store mattias...........

Nää, why ???

Med alla utlänningar som är tykna och inte kan annpassa sig till våran kultur och bidragsparasiter så skiter jag nog i det.
Fast jag skulle vilja.

Får ju inte änns sjunga nationalsången utan att bli känd som razist.

Precis därför skall jag måla min hjälm med en vikning o thors hammare !

Sup o va lycklig
:fyllisar
Nä fan, inte tänker jag försvara en massa halvanalfabeter som inte ens orkar lära sig skriva sitt modersmål ordentligt. Skenförsäkrare hela bunten.

Här vajar den vita fanan stolt :rolleyes:

I övrigt anser jag att det är bättre att fiendesoldaterna stryker med än att jag gör det.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Grädde skrev:
Jaja. Låt idiotförklaringarna hagla över mig bara :arsele
Den detaljen sköter du iofs galant på egen hand men eftersom du ber om det så. Du är en idiot.

Wolfpack

Troll kan tämjas, men inte en arg kvinna
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Ninja
som det var sagt det spårade ut med nästan
med en gång :lol :lol

kan ni vara försöka vara sereösa någon
enstaka gång bröder / systrar :hihi :hihi

det är väl klart att man försvarar sina intressen / familj

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Fan va mäktigt det är att ha siktet inställt och sen bara skjuta av ett "Headshot"... Eller va det inte CS ni snackar om? :va

Att döda någon som tänker döda ens familj och vänner är nog inga problem. Hoppas bara att jag slipper veta...

// :Bugar Score

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
ecce skrev:
Det är fan alla medborgares jävla plikt att efter egen förmåga försvara vårt land

Helt rätt!
Finns nog många invandrare som försvarar Sverige hellre än vissa vänster vänsterradicaler. Klart man ska försvara Sverige. Håll fana högt.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ja e en jävel på AK5-skjutning (PEK). Fan bäst i plutonen ju, fick märken att sy på uniformen å grejer. Jag skjuter. Men kriga? Njäe, beror helt coh hållet på omständigheterna. Jag körde ju hoj i lumpen, då ska jag göra det i kriget också!

:hej

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
En cykel? :rolleyes:

Dalmasar är envisa och gillar inte översittare,,,,,,, :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag känner mig inte bunden till just denna jordplätt där svrige ligger nu så jag skulle bara flytta till ett annat ställe där det inte var krig. Skulle aldrig falla mig in att kriga för just ett lands skull när det finns fler ställen att välja på som också är betydligt bättre och varmare.

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Men igentligen. Alla som säger att dom bara skulle ''flytta någon annan stans'',
vad skulle det tjäna till :va

Om nu alla skulle göra så. Sen tar den och den nationen över landet där man föddes. Då lär ju den nationen också vilja ta över det land dit du flyttade eller :confused:

Och då skulle man ändå tilllslut få försvara sig. För ingen kan väll hålla med om att det skulle låta vidare hyffsat att bo i ett okuperat land :3freak

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Beror väl på vem som ockuperat landet och på vilka grunder. Det är nog ingen höjdare direkt att vara cuba-bo. Men tillbaka till verkligheten: Alla bo-värdiga länder kommer inte vara ockuperade på samma gång. De som vill flytta hittar säkert något lämpligt land.

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Dee_cati skrev:
Beror väl på vem som ockuperat landet och på vilka grunder. Det är nog ingen höjdare direkt att vara cuba-bo. Men tillbaka till verkligheten: Alla bo-värdiga länder kommer inte vara ockuperade på samma gång. De som vill flytta hittar säkert något lämpligt land.

Nu ska jag bli ännu mer :kocko
Varför tar inte alla som inte vill försvara detta land och inte tycker om hur det styrs (dom flestas anledning till att flytta i såna fall?) och flyttar till något annat land på direkten.

Inte för jag inte tycker att ni kan bo kvar här men det verkar som dom flesta vill det. Och sen när ni väll har flyttat och upptäcker att man måste knega lika mycket i dom flesta andra länder så kommer ni kanske önska er tillbaka till sverige

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
soppatorsken skrev:
Fan, nu rycks jag med i stämningen lite, vad ska vi anfalla?
Norge, Finland eller försöka skänka bort skåningarna till danskarna?
Vi skänker Skåne till Danmark, Stockholm till Finland och så erövrar vi Norge istället. Det här blir bra det, när startar vi? :)

Kneedrag

Guest
Jag är blir gärna en G.I Jane :machinegu :kulspruta (filmversionen :D ) och försvarar vårt blågula land

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
"Kanske, beror på vad kriget handlar om"

DET var smart sagt!!!Varför i hela helvetet tror ni att Sverige NÅGONSIN skulle gå i krig?? För att invadera Danmark.

FÖRSVARSmakten

This means something....

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...