Skulle du, som kille/man, kunna bli skjutsad av en chey?

Skulle du som kille/man kunna sitta på bönpallen när en chey tjör?

• Antal röstningar
    0

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
jävla fjanttråd..och dom som svarat nej bör nog fundera lite..

förstår inte varför man inte skulle kunna åka bakpå en tjej.. vill dom som sagt nej inte bli skjutsade av en tjej med bil heller,

ähhhh jävla fjanttråd...kasta skiten åt helvete eller åtminstone till offtopic..

Åker inte bak på en tjej... inte en kille heller för den delen så vad e problemet?

Anledningen är enkel; jag litar inte på någon än mig själv :)

Simonpimon

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ER-6n
Larvigt att börja hacka på trådskaparen för att han skapat denna tråd.
Är det så politiskt inkorrekt att säga att man inte vill åka bakom en tjej att ni
får krupp så fort ni ser rubriken eller?

Han tyckte uppenbarligen att det var ett intressant ämne att göra en poll på, jag håller med honom eftersom en ganska stor andel av de som röstar tydligen inte vill åka bakom en tjej. (Kan inte för allt i världen begripa varför, men men...).

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag har åkt bakpå en tjej. Det var jättetrevligt, förutom att hon fick prestationsångest (och let's be honest here, vem skulle inte få det med en sån motorcykelauktoritet på passagerarsadeln?) och körde lite yxigt. Men jag skulle lätt göra om det.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag svarade JA!
Men det får inte vara någon liten tösabit som bara når ner med tåspetsarna, och det är av omtanke om henne...
Det kan inte vara kul att ha en kluns som mig bakpå.

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Hoj
VifferWaffe -88
jo då, visst kan jag tänka mig det, och har gjort så i mer än ett fall..

men.. bara om tjejen i fråga kör bättre än vad jag gör :tungan

vilket än så länge nog betyder 90% av kvinnsen med hojkort, hehe

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Larvigt att börja hacka på trådskaparen för att han skapat denna tråd.
Är det så politiskt inkorrekt att säga att man inte vill åka bakom en tjej att ni
får krupp så fort ni ser rubriken eller?

Han tyckte uppenbarligen att det var ett intressant ämne att göra en poll på, jag håller med honom eftersom en ganska stor andel av de som röstar tydligen inte vill åka bakom en tjej. (Kan inte för allt i världen begripa varför, men men...).

Ingen fara med mig, jag vet bättre än att ta åt mig av en del som skrivits.
Och som sagt skulle jag gärna kunna åka bakpå och talla lite på cheyen i fråga. :brynad

Jag har åkt bakpå en tjej. Det var jättetrevligt, förutom att hon fick prestationsångest (och let's be honest here, vem skulle inte få det med en sån motorcykelauktoritet på passagerarsadeln?) och körde lite yxigt. Men jag skulle lätt göra om det.

Första meningen kan misstolkas. :doggy

Jo auktoritära personer brukar ha stor vikt i samhället. :hihi

Last edited:

Lucus

Guest
Killar är genetiskt bättre betingad på att framföra fordon än tjejer och även att laga mat för den delen. Däremot är tjejer bättre på att föda barn.
Ni som tror att det inte finns någon skillnad på killars och tjejers förmåga att framföra ett fordon borde tänka en gång till.

Tommy.exe

Guest
har "DOM" var elaka mot lilla dig ?,, retade dom din moped när dom var och burnade sist ? ,

men ärligt talat hur många av dom där uberpimpade sakerna ser du egentligen.. har inte sett någon iår..

jag kan bara konstatera att du med denna tråd vill visa att tjejer är dåliga på att åka båge....

MEN

du har inte ens en båge... så vem är sämst..

Sand i vaginan nu igen? :pannkyss

Själv är jag lika motsträvig att sätta mig bak vare sig det är en hane eller hona bakom styret.. litar bäst på mig själv, men om det finns liggchans så kanske ja klättrar upp :tummenupp

Last edited:

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Ptja varför inte, kanske lite jobbigt för hennne när hon bromsar och känner två kilo benfritt trycka på där bak, men vafan? :D

njelger

Guest
jag åker extremt ogärna bakpå (någon). tycker faktisk det är lite läskigt.

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Jag klarar inte att åka hoj med NÅGON, så det innefattar naturligtvis även tjejer ...
Den enda jag har åkt med utan att få utslag var min gamla teamkompis :tummenupp

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
No probs! Varför skulle det kunna vara ett problem?

Mvh!
// Niklas

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Verkar vara många som har ett uttalat behov av att uttala sitt behov av att uttala sin manlighet...
Är den månne så svag att den måste uttalas för annars missas den lätt, kanske måste proklameras i ord? Är det manlighet det handlar om tillåter min att jag åker bak utan att förlora i prestige. Håller med dem som tycker det känns mindre gay att sitta bakom en tjej. Hade en tjej som var elitryttarinna och hon hade ett närmast osannolikt balanssinne, hon var en talang på mc-körning bland många andra saker, tog aldrig kortet dock.
Ut och utstöt lite brunstvrål så att ni är säkra på att ni är män alternativt gå i terapi för att hitta en personlighet öht. Kan vara farligt dock, kanske redan sitter en tjej bakom styret, hon har bara inte kommit ut än.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Verkar vara många som har ett uttalat behov av att uttala sitt behov av att uttala sin manlighet...
Är den månne så svag att den måste uttalas för annars missas den lätt, kanske måste proklameras i ord? Är det manlighet det handlar om tillåter min att jag åker bak utan att förlora i prestige. Håller med dem som tycker det känns mindre gay att sitta bakom en tjej. Hade en tjej som var elitryttarinna och hon hade ett närmast osannolikt balanssinne, hon var en talang på mc-körning bland många andra saker, tog aldrig kortet dock.
Ut och utstöt lite brunstvrål så att ni är säkra på att ni är män alternativt gå i terapi för att hitta en personlighet öht. Kan vara farligt dock, kanske redan sitter en tjej bakom styret, hon har bara inte kommit ut än.

Du verkar ju lika konventionell i din könsrollssyn som de du kritiserar: Är man tjej när man kommit ut? :hihi

..och vems inlägg i tråden är det du syftar på här: "Håller med dem som tycker det känns mindre gay att sitta bakom en tjej. " Vem skrev det? Eller var det ngt önsketänkande :va :hihi
/J

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad