Skulle aldrig åka med en brud, av två orsaker. De kan inte köra hoj och jag kan inte se mig själv sitta på en hoj bakom en tjej av ett så simpelt skäl som image.
Det är detta jag är ute efter, ladies and gentlemen.
Skulle aldrig åka med en brud, av två orsaker. De kan inte köra hoj och jag kan inte se mig själv sitta på en hoj bakom en tjej av ett så simpelt skäl som image.
jävla fjanttråd..och dom som svarat nej bör nog fundera lite..
förstår inte varför man inte skulle kunna åka bakpå en tjej.. vill dom som sagt nej inte bli skjutsade av en tjej med bil heller,
ähhhh jävla fjanttråd...kasta skiten åt helvete eller åtminstone till offtopic..
Antar att det inte finns i IE, men i Firefox har det funnits länge.Går det förresten inte att få stavningskontroll på det man skriver?
Larvigt att börja hacka på trådskaparen för att han skapat denna tråd.
Är det så politiskt inkorrekt att säga att man inte vill åka bakom en tjej att ni
får krupp så fort ni ser rubriken eller?
Han tyckte uppenbarligen att det var ett intressant ämne att göra en poll på, jag håller med honom eftersom en ganska stor andel av de som röstar tydligen inte vill åka bakom en tjej. (Kan inte för allt i världen begripa varför, men men...).
Jag har åkt bakpå en tjej. Det var jättetrevligt, förutom att hon fick prestationsångest (och let's be honest here, vem skulle inte få det med en sån motorcykelauktoritet på passagerarsadeln?) och körde lite yxigt. Men jag skulle lätt göra om det.
har "DOM" var elaka mot lilla dig ?,, retade dom din moped när dom var och burnade sist ? ,
men ärligt talat hur många av dom där uberpimpade sakerna ser du egentligen.. har inte sett någon iår..
jag kan bara konstatera att du med denna tråd vill visa att tjejer är dåliga på att åka båge....
MEN
du har inte ens en båge... så vem är sämst..
Killar är genetiskt bättre betingad på att framföra fordon än tjejer och även att laga mat för den delen.
Verkar vara många som har ett uttalat behov av att uttala sitt behov av att uttala sin manlighet...
Är den månne så svag att den måste uttalas för annars missas den lätt, kanske måste proklameras i ord? Är det manlighet det handlar om tillåter min att jag åker bak utan att förlora i prestige. Håller med dem som tycker det känns mindre gay att sitta bakom en tjej. Hade en tjej som var elitryttarinna och hon hade ett närmast osannolikt balanssinne, hon var en talang på mc-körning bland många andra saker, tog aldrig kortet dock.
Ut och utstöt lite brunstvrål så att ni är säkra på att ni är män alternativt gå i terapi för att hitta en personlighet öht. Kan vara farligt dock, kanske redan sitter en tjej bakom styret, hon har bara inte kommit ut än.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|