Kazim73 skrev:2236954Vad är det som gör att fåglar dras MOT hojjen när man kommer åkandes.???
Förra veckan tog jag en kort tur, och på ca 15 min tid så var det tre pippisar som skuttade upp i luften och sedan siktade MOT (hojjen) mig???
Nått udda ljud som bildas runt fälgar som lockar dem??
För inte faen är jag så jäkla attraktiv att det är mitt utseende som attraherar....
RacerRaffe skrev:2237081Jag tror att fåglarna vill flyga ikapp
saltvatten skrev:2237233Jag fick en ballong i huvudet i 90 av någon studentfirare.
Det kändes inte, men jag kände igen det karaktäristiska ballongstudsarljudet.
Ja fick en humla i visiret, såg bara en svart boll komma, men någon vidare smäll blev det inte, men halva visiret var igen smetat, Där emot når man fått en geting eller dyligt på axeln, snärtar det till rätt bra..hahahaHygglo skrev:1365245En liten gråsparv på oljekylaren som jag inte märkte något av...
En koltrast i mellangärdet i 140 km/h mitt i en skarp vänster kurva, den märktes!
Det svartnade för ögonen i en halv sek. som tur var så höll jag spåret...
Humlan var nästan värst... Kom tokåkandes i 200+ iklädd badbyxor och linne utan hjälm...Jag såg humlan på långt avstånd (tror det var en humla) flygande framför mig så som humlor kan flyga liksom lite svajande/gungande på jag försökte ducka men fick den mitt i pannan och i och med att jag tittade neråt så smetades innehållet av humlan ner mot ögonen så synen blev jävligt grumlig så jag såg nada...vette faan vad som hade hänt om den åkt in i ögat. såja moralkärringar nu är det bara att förstöra den här tråden åxå och skriva om hur jävla dum i huvet jag var som körde utan riktiga kläder och godkänd hjälm..
Japp, en del trådar är värda en bumpTrådlyft! FTW
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |