Jag nickade en större svart fågel häromåret när jag var ute på kompisens RC30. Tur den inte tog hojen... Kändes knappt, hjälmen blev lite blodig och luden... Ett par år tidigare fick jag en på axeln i hög fart. Det kändes. Axeln var blå i ett par veckor. En annan gång för länge sen så trodde jag att jag missade en fågel på E6, rullade in till Holger Dansk träffen o såg att en del pekade på mig/min GPZ900 o skrattade. Va faen?? De kan ju inte sett Fuck Ragnhild-dekalen därifrån?? Sen kom nån o påpekade att jag hade något fjäderfäkadaver mosat mot kylaren. Tog en slurk på ölen o var cool "Ja men vafan, en del har ju kromade kråkor på sina hojar, så jag har en blodig"
(Särskilt han, han har massor och ni ska veta att den här mannen är avundsjuk som satan på allt och alla, tror hans julgran är finast osv...) - "Varför tar du inte bort den, stackars fågel?" -"Tror du den bryr sig, tycker du jag ska ge den en fin begravning?" Gillar inte den typen särkilt mycket, något år tidigare var jag på samma träff, de kletar ju på såna där prislappar av papper på lyktan så att man ser att man betalat, och det är lite småmuppigt och få bort all klister. Såg att hans var borta när vi skulle hem o det fanns inte ett spår. Undrade hur han hade gjort o han flinade så där överlägset. Jo jag skrapade bort den med ett mynt Hade inget mynt så frågade om han hade ett jag kunde låna o skrapa med. -"Jo men jag vill inte låna ut den för den slits"
Alltså... Men tillbaka till 1995, senare på kvällen såg jag att någon hade plockat bort den?!? Jag har mina misstankar om vem, jag hade låtit fanskapet hänga kvar. Det såg ju ballt ut. Hårda knuttar typ...