SM 2010 - Mantorp

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Om du mutar mig mycket så kan jag åka dit på lunchen och boka en box (om det finns någon kvar)
Box kostar vid tävling 2000:- per dag.

Hur många dagar ska du ha box?

/Nitrous

UFF! Vad kostar det torsdag/fredag då måntro? Samma? Vidrigt, minst! Jag skulle ju helst boka tors-sön så man slipper flytta runt och ha sig men det börjar ju kännas hemskt otroligt megadyrt då.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
UFF! Vad kostar det torsdag/fredag då måntro? Samma? Vidrigt, minst! Jag skulle ju helst boka tors-sön så man slipper flytta runt och ha sig men det börjar ju kännas hemskt otroligt megadyrt då.

Samma pris tors - fred , vet att ERF team får betala samma avgift.

Det går att vara 6 st i boxen om man lämnar alla onödiga saker utanför i bilen, dvs endast har skinnställ, däck, verktyg.

Jag åker dit och äter lunch om 15 min, hör av dig på telefon om du ska ha en box, se PM.

/Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Boka depåbox

Jag har pratat med Mantorp Park idag.

Bokning sker bäst genom Fredrik Ström och via mail fredrik.strom[at]mantorppark.com
Dom har problem med mail och ska byta epostservice.

Det finns 3 st boxar kvar lördag och söndag.
Torsdag och fredag är fullbokat.

/Nitrous

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Är det värt att åka ner för att bara tävla på lördag...hmmm. Måste suga på den karamellen ett tag.

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Någon som vet banrekorden för dom olika klasserna ligger på Mantorp? Var ju 2002 senast för en del av klasserna som det var race där. Jag fick bl.a frågan av en i 125R som undrade. Är det Mika Kallio eller annan gammal kändis som har det från SO?

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Tagga ...

Jag har inte anmält mig ännu och jag är totalt omotiverad:va

Jag krigar i botten av R1000 och behöver en morot:mad: Arrangörerna vägrar spela Guns N' Roses i högtalarsystemen under kvalen och mina "gamla" vänner verkar hellre kika på Idol än se gladiatorer på asfalt:huvet så någon publiksupport verkar utesluten ...

... men jag har en nemesis, 96 Jensen ... och när man väl är på banan är hans farsa ta-mig-fan överallt och är lite småtyken så att man bara måste ställa upp...

Men var är farsan nu:confused: ... 96 Jensens farsa, VISA DIG!!! SÄG NÅGOT TYKET!!! Goddamnit:mad:

mcdekalen

mcdekalen
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
08 fiddy 150cc

Jag krigar i botten av R1000 och behöver en morot:mad: Arrangörerna vägrar spela Guns N' Roses i högtalarsystemen under kvalen och mina "gamla" vänner verkar hellre kika på Idol än se gladiatorer på asfalt:huvet så någon publiksupport verkar utesluten ...

... men jag har en nemesis, 96 Jensen ... och när man väl är på banan är hans farsa ta-mig-fan överallt och är lite småtyken så att man bara måste ställa upp...

Men var är farsan nu:confused: ... 96 Jensens farsa, VISA DIG!!! SÄG NÅGOT TYKET!!! Goddamnit:mad:

Mera hård rock:yoparty Dennis pappa heter Bosse och kalls för drängen.Jag håller med dej han är precis över allt han dök upp på Ferrari maserati weekend sist riktigt trevlig faaktiskt,kom igen nu du måste ju köra sista racet för året kan ju inte backa ur nu,det är långt till nästa race!!:gnissla

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000

Jag lovar att spela GnR i högtalarna strax innan du kvalar om du ställer upp!

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR

Å jag skall göra "pickedöden" på dig om du vägrar komma :D
Annars finns det plats i tältet, det vet du :tuttar:tuttar:tuttar

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...