SM 2010 - Mantorp

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Hur hittar man till presscentret då? Jag tänkte leka lite wannabe på Petter och fota jag också :)

Har du restaurangen framför dig så ligger presscenter till vänster. Finns en stor skyllt på huset som det står presscenter på, svår att missa faktiskt. Husen är parallellt med start/mål rakan.

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Sitter å kikar lite på startlistorna å ser att det iaf är en kille som har häcken full av race denna helg ,,,, Fredrik Watz ,,, 250GP & SST600 & Superbike, fan det blir ju 3kval + 3 race om dagen :Bugar

Skall bli kul å se hur det går, speciellt 250 nu innan den går i graven, så tagga upp som fan nu alla 250 riders så kan ni bli historiska som sista man å vinna klassen :)

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Vi skiter väl i fredagen, hur ser menyn ut på lördag och söndag när eliten kommer ner och tävlar?

;)

Oooja tror du vart lite stor i korken när det gick så fint på Gåsen senast tror att jag får köra r1000 på mantorp så du får lite RookieBott motstånd vet ej om jag va före dig i mål på Gåsen med mina 20+sek men utan dom så får ni rycka upp er i r1000 med såna uttalanden:D:D:D
Mina tider matchar era ganska bra
Eller tänkte du på Erf kom och kör Bott 2011 så har du en chans på pallen
Anderstorp 1,39,6 första gången jag körde hojen
Falken 46,4
Knudan 1,02,001
Gåsen 1,08,7 sist men pb är närmare 7or än 8or
Mantorp har jag inga tider men vi får väll se:va

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Sitter å kikar lite på startlistorna å ser att det iaf är en kille som har häcken full av race denna helg ,,,, Fredrik Watz ,,, 250GP & SST600 & Superbike, fan det blir ju 3kval + 3 race om dagen :Bugar

Skall bli kul å se hur det går, speciellt 250 nu innan den går i graven, så tagga upp som fan nu alla 250 riders så kan ni bli historiska som sista man å vinna klassen :)

Watz ska dessutom värma upp med ERF på fredagen i Br Horbergs lag. 4 klasser samma helg:yoparty

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Har du restaurangen framför dig så ligger presscenter till vänster. Finns en stor skyllt på huset som det står presscenter på, svår att missa faktiskt. Husen är parallellt med start/mål rakan.
Tackar! :tummenupp Och man måste inte vifta med pressleg osv för att få fota lite?

Watz ska dessutom värma upp med ERF på fredagen i Br Horbergs lag. 4 klasser samma helg:yoparty
Han lär ju somna rätt så ovaggad på söndag kväll iaf :hihi

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Sniff, sniff, luktar det inte lite skryt här tro :gnissla

Håller med men är lite trött på alla som säger att det så dålig klass på oss i bott, vi har ingen kvalgräns var på att är det inte utkvalning så kvalar man in. Men vi har ingen högsta nivå heller men det luktar skryt, vill bara psyka sandman lite till lördagen är lite rädd för hanns bmw

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Håller med men är lite trött på alla som säger att det så dålig klass på oss i bott, vi har ingen kvalgräns var på att är det inte utkvalning så kvalar man in. Men vi har ingen högsta nivå heller men det luktar skryt, vill bara psyka sandman lite till lördagen är lite rädd för hanns bmw

:7peta Ehhhh.. tidene du oppgir er vel ikke skryt??? Kanskje unntatt 7´erne på K.skoga:arsele Det er fa.. lov å være litt cocky med den utviklingen du har hatt i år - og kjører du rukla1000000 på Mantorp så vinner du - Stig kjører jo ikke SM:D

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Shiiit .. Idag är det Kungadagen på Mantorp Park.

Kungen är där med sina bästa vänner och topparna inom Svenskt Näringsliv. Dom leker hela dagen med dom dyraste och exklusivaste bilarna.
Spyker, Ferraris, Porsche, Lambo, BMW M-serie .. you name it... stod o dregglade i 30 min tills jag insåg att min lunch var slut :(

Varför hade ingen bjudit in mig:va

/Nitrous

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09

Klart du ska köra!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Jag tror du missade smileyn i mitt första inlägg, den här ;)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...