SM 2010 - Mantorp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Finns det ngn boxplats på söndagen?

Det är nog att hyra box som gäller! Igår var det endast ett danskt team som hyrt box på lördag-söndag.
Däremot är det fullt uthyrt torsdag-fredag.

/Nitrous

Jag har inte anmält mig ännu och jag är totalt omotiverad:va

Jag krigar i botten av R1000 och behöver en morot:mad: Arrangörerna vägrar spela Guns N' Roses i högtalarsystemen under kvalen och mina "gamla" vänner verkar hellre kika på Idol än se gladiatorer på asfalt:huvet så någon publiksupport verkar utesluten ...

Goddamnit:mad:

Är inte Idol på TV4 ??? Den kanalen är gratis så dina vänner kan gärna få låna en tv av oss och titta på Idol i depån om det hänger på det :)

/Nitrous

Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
...kom igen nu du måste ju köra sista racet för året kan ju inte backa ur nu,det är långt till nästa race!!:gnissla

Jag lovar att spela GnR i högtalarna strax innan du kvalar om du ställer upp!

Å jag skall göra "pickedöden" på dig om du vägrar komma :D

Är inte Idol på TV4 ??? Den kanalen är gratis så dina vänner kan gärna få låna en tv av oss och titta på Idol i depån om det hänger på det :)

Med lite härligt grupptryck, hot om kvalfull "pickedöd" och "You Could Be Mine" så borde jag t.o.m kunna ta poäng ju!!!

Tack för stödet, hoppas vi ses på fredag/lördag!!!

\m/

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Jag försökte hitta mail till TV4 för att tipsa om att det kommer bli sista tävlingen för 250GP denna helg. Antar man får ringa och ragga dit dom. Kan ju tips om att höra av sig till den lokala och riks för den som enkelt kan ringa dom. (drygt för mig att ringa ifrån tyskland)

Tror inte det gör något om flera skulle försöka få dit dom heller.

Är det någon som tagit tag i sånt så sporten syns lite eller hur står det till?

TV4 Sverige AB Linköping
BESÖKSADRESS
Östgötag. 19
582 32 Linköping
Östergötlands län
Telefon: 013-242190

TV4 ÖST
BESÖKSADRESS UTDELNINGSADRESS
HOTELLGATAN 5 BOX 644
602 22 Norrköping 601 14 Norrköping
Östergötlands län
Telefon: 011-4404000
Visa på karta

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hittade en runtiruntfilm på tuben.

[YOUTUBE-ID]vpLjZgg_VE4[/YOUTUBE-ID]

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Hoj
ett gäng kawor
Det är nog att hyra box som gäller! Igår var det endast ett danskt team som hyrt box på lördag-söndag.

/Nitrous

?????
Märkligt som fan.
Jag har bokat ons-sön. Fick mail av fredrik om det

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Någon som vet banrekorden för dom olika klasserna ligger på Mantorp? Var ju 2002 senast för en del av klasserna som det var race där. Jag fick bl.a frågan av en i 125R som undrade. Är det Mika Kallio eller annan gammal kändis som har det från SO?

Jag hittade lite tider här. Det regnade nog, har jag för mig. Du var ju där!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

/Nitrous

?????
Märkligt som fan.
Jag har bokat ons-sön. Fick mail av fredrik om det

Aahh, han glömde nog det just då. Sprang på Fredrik i torsdags och fredags, minns inte vilken dag.. Han var nog förvirrad bara. vilket box nummer har du fått?

/Nitrous

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Jag försökte hitta mail till TV4 för att tipsa om att det kommer bli sista tävlingen för 250GP denna helg. Antar man får ringa och ragga dit dom. Kan ju tips om att höra av sig till den lokala och riks för den som enkelt kan ringa dom. (drygt för mig att ringa ifrån tyskland)

TV4 Sverige AB Linköping
BESÖKSADRESS
Östgötag. 19
582 32 Linköping
Östergötlands län
Telefon: 013-242190

TV4 ÖST
BESÖKSADRESS UTDELNINGSADRESS
HOTELLGATAN 5 BOX 644
602 22 Norrköping 601 14 Norrköping
Östergötlands län
Telefon: 011-4404000
Visa på karta

Aj Will call ån månday

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Jag har tidigare gjort lite ansträngningar på lite olika håll för att få ut sporten så den syns i samhället. Här kommer ett svar från Malin på Expressen som skrev artikeln om "Munken". Det visar att det finns ett intresse från ett håll av media, men dom kommer inte att servera allt på ett guldfat, utan det är upp till ER att visa att NI vill synas! Så är det någon som är intresserad att kontakta henne så står hennes mail längst ner...

"aze" ansträngde sig och skickade bilder samt info om vårt erf-team som publicerades i Strömstadtidningen. Ingen stor sak, men för någon i lilla Strömstad med omkrets kanske detta öppnar ett intresse för en ny sport för att en lokalförmåga utövar den, och på så sätt skapas en efterfråga.
-----------------------
Hej

Det är svårt för de smalare sporterna att få plats i en tidning som mest innehåller fotboll och hockey men Expressen (och GT och Kvällsposten) är mitt i en satsning - som har pågått i ett år ganska precis - för att bli lite nördigare och försöka lyfta fram alla andra sporter som väcker intresse runt om i landet. Kul att höra att det uppskattas!
Du får jättegärna mejla info och kontaktuppgifter till personer inom roadracingen, så blir det lättare för oss att uppmärksamma er sport.

Vänliga hälsningar,
Malin Jonson
malin.jonson@expressen.se

Last edited:

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Jag skrev inget sista anm-dag så då kan vi inte heller ta ut någon efteranmälningsavgift, vill att så många som möjligt ska köra.

Carry

Enligt TR står det såhär: §16:Vid återbud före anmälningstidens utgång återbetalas anmälningsavgiften.

Eftersom det inte finns någon sista anmälningstid så kan man då lämna återbud hur sent som helst då?

Tänkte mest på att om jag får för mig att använda min hoj på ERF på fredag å den pajar så att jag inte kan köra lördag å söndag :va

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Kommer det finnas möjlighet till att köpa lunch under fredagen?

Jadå, Restaurang Depå är alltid öppen alla vardagar mellan 09.00 - 15.00 , även öppen på alla racehelger.

Bra husmanskost!

/Nitrous

edit - Meny Fredag
fr 17/9 Grillspett med gorgonzolasås och råstekt potatis
Panerad spätta med dillmajonäs och kokt potatis
Fredagsdessert: Äppelpaj med vaniljsås
Veckans soppa: Tomatsoppa

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Vem frågar man angående fotoväst/tillstånd?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Vi skiter väl i fredagen, hur ser menyn ut på lördag och söndag när eliten kommer ner och tävlar?

;)

Fläsk med sås och rotmos med kotletter.

Nää, det finns ingen meny för lördag och söndag, veckomenyn är dagens lunch måndag - fredag.

På helgen blir det rester från veckan som gått :) Eliten får skiten så att säga :näsblod

Ta med dig badkläder om du vill bli pånyttfödd i bubbelbadet nån kväll. Skönt som fan efter en dags elit idrottande :)

/Nitrous

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...