Det är dock inget intelligenstest.IO skrev:Jag hade iaf 9:a på I testet på mönstringen![]()
valmers skrev:Det är dock inget intelligenstest.
Särskilt när Mavve anser sig vara socialt kompetent och vet hur man för sig. "Kinesluder", var det så det hette?Silwer skrev:Man måste iaf garva lite åt hur vissa berömmer sin egna förmåga![]()
IO skrev:framtagna i USA bla bla... vietnam kriget bla bla.. :kocko
IO skrev:Nepp, kanske inte. Men vad står I:t för i I-test![]()
Snackade med psykologen om det också och hävdade att bara för att man får bra på IQ test betyder ju det bara att man är bra på att göra IQ test. Han höll inte med mig och bablade om att dessa test minsann var framtagna i USA bla bla... vietnam kriget bla bla.. :kocko
Men det kan väl vara en fingervisning om hur det står till i skallen
valmers skrev:Särskilt när Mavve anser sig vara socialt kompetent och vet hur man för sig. "Kinesluder", var det så det hette?
Ibland ger du sken av att inte vara särskilt kompetent på den punkten själv.valmers skrev:Särskilt när Mavve anser sig vara socialt kompetent...
Vilket är orsaken till att jag inte försöker hävda det.Bingo skrev:Ibland ger du sken av att inte vara särskilt kompetent på den punkten själv.
Mavve skrev:Var han smart då?
Han kunde ju inte ens kamma sig eller trimma näshåren![]()
![]()
![]()
Jarle skrev:he he nej då kan man ju inte vara så jävla bright, när man inte ens kan kamma sig![]()
![]()
Mavve skrev:*kammar mig o visar hur bright jag verkligen är*![]()
andersbrink skrev:Jag måste vara bland de dummaste i hela världen som pular och trixar och testar och slösar pengar på att laga trasiga prylar som egentligen inte hade behövt gått sönder om jag gett fan i att trixa, pula och testa. Varför kan jag inte bara ha en hoj som man kan köra med istället för att stå i molekyler på garagegolvet bara för att det är "kul"?
Coola Ola skrev:Heh, att döma av utseendet på dina kläder skulle man tro att du gillar o åka custom, mavve? Är det raggargenerna som ställer till det för dig?![]()
Kamikaze kid skrev:Du e inte ensammen!![]()
håkanolsson skrev:Jag är 40 bast o surfar omkring o läser en massa trådar på ett bågeforum. Hur smart är det?![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |