Men snälla. kan vi inte bara begrava den här tråden ?![]()
Du gillar den. Annars hade du ju inte hjälpt till att hålla liv i den.

Jag hade inte kollat denna tråd på evigheter. Nu när folk började gnälla blev den ju plötsligt intressant igen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men snälla. kan vi inte bara begrava den här tråden ?![]()
vännen, jag ser fortfarande inget bajs i en kurva? Det är en sekvens i din film där det svänger lite svagt, den högen ligger i kanten..annars bara på rakor där du ser dom på långt avstånd, inte ens i "motorvägsfart" har du problem att undvika dom.
Vi pratade om hästbajs i kurvor så folk kör omkull, vilket jag fortfarande hävdar är så ytterst ovanligt att det bara är fånigt att ta till som argument.
Vad ska vi prata om istället då, refleKsvEstar?GÅstrajder är borta, ligga lika så, ingen kör längre för fort eller ens på bakhjulet här på sh.. det e bara hEstarna kvar o prata om!
![]()
Jag trodde aaaaldrig att min lilla bön skulle bli så populär?...![]()
Jag trodde aaaaldrig att min lilla bön skulle bli så populär?...![]()
Jo visstSeriöst? Håller folk på med sånadäringa hästar fortfarande?![]()
http://www.sydsvenskan.se/lund/hade-jag-varit-hundagare-hade-jag-varit-fly-forbannad/
"– Jag köper inte det snacket. Skit som skit. Det är märkligt att man i dagens samhälle tillåter att gödsel sprids på gångbanor utan att folk städar upp efter sig, säger han."
"– När det regnar bildas en jämn hinna hästskit som täcker hela gången. Det är extremt tradigt när man cyklar."
Markku Söderberg, verksamhetschef i Lunds civila ryttarförening, som driver ridhuset på Norra Fäladen, säger:
– Vi plockar upp och städar på gångvägar och ridstigar kring anläggningen ett par gånger i veckan på frivillig basis.
Är det tillräckligt?
– Vi gör det här för att försöka ha goda relationer med människor i omgivningen – inte för att det är vårt formella ansvar eller förpliktelse. Vi gör det av god vilja helt enkelt, så gott vi kan.
"Sorry Sir. Won't happen again..."![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning