Jag vet då att åtminstone tidiga F7rna hade problem med att chassit sprack och att Arctic var tvungen att ta fram ett förstärkningskit (några plåtbitar)
Sen den enda anledningen till att den tidiga rx-1 mountain fått så dåligt rykte på lössnöegenskaper beror ju på att den har helkopplad boggi, bort med kopplingsblocken så går den ju som en mountain ska, dvs med skidorna i vädret.
Tilläggas ska att den får pisk av en potent 800 tvåtaktsmountain ändå, men en ball maskin är det första generationens rx fastän dom kräver en fast hand!
Inga bilder på körning? Eller är det ett skoterfenomen att ingen vill fota, och att kameran bara åker fram när någon kört fast/sönder? Som det alltid blir när jag är ute och kör med mina kompisar.
Själv har man jobbat, så det blev bara en kort tur.
Har vart på provkörning med Lingvalls motor idag och kört Apex, Nytro, Phazer och 2 touringmaskiner.
Slutsats: Apex på hård led är läskigt
Hur var Phazern? Trött å kul eller?
Hur var Phazern? Trött å kul eller?
Phazern är otroligt rolig och behändig en stund. Men den lider av brist på motor. Jag har kört turbomatad sådan också men även den känns fadd efter ett tag.
Inga bilder på körning? Eller är det ett skoterfenomen att ingen vill fota, och att kameran bara åker fram när någon kört fast/sönder? Som det alltid blir när jag är ute och kör med mina kompisar.
Själv har man jobbat, så det blev bara en kort tur.
Ah... Ja snart är det dags att damma av pärlan och serva lite inför kommande fastkörningar! Hoppas det blir snö nog i år. I fjol var det för lite för att lyckas..
Ah... Ja snart är det dags att damma av pärlan och serva lite inför kommande fastkörningar! Hoppas det blir snö nog i år. I fjol var det för lite för att lyckas..
Själv blir det nog att sälja.
440 var inte riktigt min grej.
Sugen på en Phazer/Nytro.
Går alltid att köra fast.
Eller så är det bara jag som är dålig på att köra
Med bristande talang är det inga problem att köra fast. Man får ta alla kunskaper man har att köra motorcykel och göra precis tvärt om med allt
Går alltid att köra fast.
Eller så är det bara jag som är dålig på att köra
Phazer är 500 fyrtakt, är det bättre? Jävligt rolig maskin som saknar motor.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|