Biturbo
Min går i etthundra!
Hur är det med Mälaren? Tjock is förra året = stora områden. Mycket små öar och kobbar som kan agera hopp?
Ute i roslagen är det många som åker skoter om vintrarna. Det verkar fungera alldeles utmärkt.
Hur är det med Mälaren? Tjock is förra året = stora områden. Mycket små öar och kobbar som kan agera hopp?
Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för att Kan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc? För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för att Kan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc? För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
Jo de e ju klart, men jag tänker att isen lägger sej senare i skärgården, blir tunnare och smälter tidigare?Ute i roslagen är det många som åker skoter om vintrarna. Det verkar fungera alldeles utmärkt.
Klart grabben ska ha en skoter: (!)Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för att Kan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc? För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
sporthojpris på en härdad formula 3 -97 som funkar kalas.. är den värd 12 balobbas? 128hk
Klart grabben ska ha en skoter: (!)
Ja, sen behöver man ju inte ha snö heller:
Satan vad obra det där ska vara.
Äh.. Svårt att "get unstuck" när man inte sitter fast till att börja med.
För en annan som är man att åka Okelbo 5000 så är dedär en omöjlighet!!
Ahhhh!
Ahhhh!
Grattis!
Du måste ha kortare bil! Ser ut som du har en Phazer på flaket.
Tackar! Hon spann som en angorakatt. Marginellt lättare än nytron... Var bara att lyfta runt häcken hur man vill.
Sen står/sitter man löjligt bra på den.
Men var fan är snön?
Man måste ju ha lite ytor att operera på för böfvulen!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|