Snöskotertråden.

Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för att:gnissla Kan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc?:va För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?:va

Annars är det ju finfina sommarfordon också.

[YOUTUBE-ID]HaS5NvYFyyQ[/YOUTUBE-ID]

Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för att:gnissla Kan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc?:va För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?:va

Vi har kört ner rätt många skotrar till skåne dom sista två vintrarna!
Bara att handla, men var ute i tid!

Det var den första avslappnade intervjun med donom jag sett!
Finns nog inten som är lika överlägsen som honom i någon sport.

sporthojpris på en härdad formula 3 -97 som funkar kalas.. är den värd 12 balobbas? 128hk :)

Ute i roslagen är det många som åker skoter om vintrarna. Det verkar fungera alldeles utmärkt.
Jo de e ju klart, men jag tänker att isen lägger sej senare i skärgården, blir tunnare och smälter tidigare?
Klart grabben ska ha en skoter: (!)
sporthojpris på en härdad formula 3 -97 som funkar kalas.. är den värd 12 balobbas? 128hk :)

Jag körde en skoter igår!
Hela vägen från Gävle ner till Örebro.

Dock så stod den på lastbilsflaket ;-).
När jag hade lossat den på terminalen så kom nästan varenda gubbe som jobbar där, fram och kollade på den.

Har för mig att det var en BRP (skidoo??) 800i eller vad det stod.
Skulle upp till Kopparberg i alla fall.

Det var ju jäkla tur att man inte vart mindre sugen på att köpa skoter till den här säsongen... :(

Tackar! Hon spann som en angorakatt. Marginellt lättare än nytron...:brinnerup Var bara att lyfta runt häcken hur man vill.
Sen står/sitter man löjligt bra på den.

Men var fan är snön? :mad:

Man måste ju ha lite ytor att operera på för böfvulen!

Vänta bara tills du får köra den i djupsnö! :tummenupp

Snön kommer, man måste ge den lite tid bara..! :yoparty

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick