Nu har jag shoppat! Crossfire 8 2010. 162 hästar och en av dom snålaste på soppa enligt rykten. Hoppas jag blir nöjd. Teleskopstyre är grejen!
Fräsig!
Jag tänkte byta Nytron mot en RMK 800. Assaulten om jag hittar någon bra.
Nu har jag shoppat! Crossfire 8 2010. 162 hästar och en av dom snålaste på soppa enligt rykten. Hoppas jag blir nöjd. Teleskopstyre är grejen!
Fräsig!
Nu börjar vi snacka! Årsmodell?
Det blir inte den senaste men en -09:a kanske.
Mycket skoter för pengarna. Se till att alla uppdateringar är gjorda!
Jo det känns så. Vill ju inte ha den nyastenyaste så man kan köra lite utan att gråta blod för en repa eller två.
Fräsig!
Är det 9:30 in i det här klippet som sålt dig?
Jag kommer köra vidare på min Nytro i år med. Hann ju knappt köra in mig på eländet i fjol. Fast i år kommer det bli mycket åkning ta mig faan.
Jag hoppas på 30 cm hårdpackad snö med 1,5m lössnö ovanpå.
Ingen tvekan om att det kommer bli en brakvinter i år igen. Måste finnas balla områden i sthlm med att köra på. Vi får styra upp en körning med fjollträsk skooterz.
Ni får träffas på sergels torg. Det självklara träffnamnet: Mattan i plattan.
Ja vid årets första, otvivelaktigt kommande "snökaos" ska vi jallafall ut
på vägarna och skotra.
Skulle va kul att dunka upp till dina trakter och tjöra å. Har ni bra åkning där om snödjupet tilltar?
Ingen tvekan om att det kommer bli en brakvinter i år igen. Måste finnas balla områden i sthlm med att köra på. Vi får styra upp en körning med fjollträsk skooterz.
Hur är det med Mälaren? Tjock is förra året = stora områden. Mycket små öar och kobbar som kan agera hopp?Ingen tvekan om att det kommer bli en brakvinter i år igen. Måste finnas balla områden i sthlm med att köra på. Vi får styra upp en körning med fjollträsk skooterz.
Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för att Kan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc? För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
I tonåren flyttade en kompis ner till skåne, av någon anledning (om dom skulle ha den till fjällsemestrar) så följde snöskotern med ner.
I två års tid tittade grannarna snett på "Lappdjäveln" som hade en snöskoter på gården.
Tredje vintern blev det rejält snökaos, då var Lappdjäveln ute och hoppade i drivorna med sin snöskoter bara på skoj, när infrastrukturen hade brakat samman.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|