Stadium har riktigt bra priser under vår-rean, och den börjar dom med redan i slutet av januari.jag hade tänkt köpa full utrustning i år, ska bara hitta ett ställe med schyssta priser inrikes eller utrikes spelar ingen roll.
Stadium har riktigt bra priser under vår-rean, och den börjar dom med redan i slutet av januari.jag hade tänkt köpa full utrustning i år, ska bara hitta ett ställe med schyssta priser inrikes eller utrikes spelar ingen roll.
Stadium har riktigt bra priser under vår-rean, och den börjar dom med redan i slutet av januari.
Sport-Conrad.com
tjaa
åker massa bräda, har åkt mycket i perioder sen jag var 8år.
Åker nästan bara park, gillar mest big jumps, jibbar lite. hade b spons när jag var yngre.
åker mest i sälen, trysil, hemsedal och åre. kommer dessvärre förmodligen inte att bli så mkt bräda i vinter =( fast e grymt sugen. bor i Sthlm.
har en burton seven 157, en nitro markus keller pro series 153 2009, technine bindningar, thirty two lashed, ride, volcom oranga brallor och ett fyrtal jackor, volcom four square dc.
jag på bilden på min profil i hemsedals stora park
Premiären avklarad! Sjukt mycke folk i Duved men backen va ändå bra!
Tog även oskulden på min Capita Ultra fear, mycket skön!
Gör inte misstaget att köpa budgetprylar för den saken.jo en polare köpte bräda plus bindningar för 1k förra säsongen, jag går där rätt ofta och hoppas på att hitta något liknande
(jag har inga direkta behov av värsting grejer)
Gör inte misstaget att köpa budgetprylar för den saken.
Rekomenderar:
* Bra märke (ride, inte burton)
* Rocker
* True twin
* Mjuk bräda för parken
Gör inte misstaget att köpa budgetprylar för den saken.
Rekomenderar:
* Bra märke (ride, inte burton)
* Rocker
* True twin
* Mjuk bräda för parken
Enligt "dom som vet" så har Burton degat ner sej ordentligt de 10 sista åren. Jag är för övrigt inte en av "dom som vet", jag har bara lärt mej av erfarenhet att lyssna på "dom som vet".Skulle Burton vara ett budgetmärke?
Hade aldrig hört talas om Morrow innan... Efter lite letande verkar det som ett dotterbolag till K2, och dom är ju gedigna. Kolla bara så att basen är sintrad och inte gjuten.Hade tänkt sticka och köpa ett morrow paket för 2500 idag. Rocker bräda. Bra köp?
Jag befann mej i liknande situation som du förra året. Snön yrde och jag hade bara en gammal sunkbräda.Jag kommer (som sagt) åka till Bad Gastein vecka 4... klurar på hur jag ska köpa utrustningen (bräda, bindingar, boots, kläder m.m. har jag)
Köpa på blocket nu? igår? senare?
Köpa nytt på Stadium eller annan butik (webb?)? nu? igår? senare?
Man vill ju inte vänta in mellandagsrean och så hinner man inte få en bräda fixad till resan, syftet försvinner lite då hehe
(studentekonomi, så ju billigare, UTAN ATT VARA DÅLIGT, desto bättre - jag lägger ändå/gärna en plussumma för bra skit!)
((klurar på Burton Custom X, är 180 cm över havet, så 155-160 borde passa va? off-pist/puder och lite park är tanken))
Enligt "dom som vet" så har Burton degat ner sej ordentligt de 10 sista åren. Jag är för övrigt inte en av "dom som vet", jag har bara lärt mej av erfarenhet att lyssna på "dom som vet"....
Hade aldrig hört talas om Morrow innan... Efter lite letande verkar det som ett dotterbolag till K2, och dom är ju gedigna. Kolla bara så att basen är sintrad och inte gjuten.
Utgår från att du matchat brädan med avseende på vikt & användningsområde?
Är det förresten någon vet om det är klurigt att valla sin bräda samt vilken valla ska man använda sig av?
Bra skit med allt man behöver:Är det förresten någon vet om det är klurigt att valla sin bräda samt vilken valla ska man använda sig av?
Svårt att förklara... En gjuten bas är slät och solid, medan en sintrad bas är fint porös.låter bra det, nu är den visserligen köpt men hur ser jag skillnad på basen jodå jag valde en bräda som täcker in min viktklass och även hade rätt längd för att kunna leka bra
nu får det gärna bli snö här i söder
Mjuka brädor där minsann...Aight, jo fasen, någon stuv bräda för höga hastigheter och/eller hårdpisk är jag inte intresserad utav - siktar på puder, park och tricks
I det klippet, typ 1:21, har dom snuskigt mjuka brädor eller är det enbart skicklighet? (skicklighet none the less hehe)
En nisse som mer går nerför backen än åker
Har ingen koll på Head men detta är billigt:
http://www.stadium.se/sport/vintersport/snowboard/114110/head-rush-rocka-10
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|