nej jag är inte satirisk på nåt sätt. läs mitt uttalande en gång till så lär du ser att jag inte har gjort nån bedömning och inte heller sagt att det är som jag skriver. skrev bara vad jag själv tycker utav det jag läste.
Tragiskt.
Du förstår att du framför en åsikt om en annan sporthojares olycka å istället för att skänka det hela en varm tanke ger du uttryck för var du tror han har felat?
Enl OP har han i direkt effekt blivit prejad av vägen. Bokstavligt,å iom det tycker jag nog lugnt sagt du brister en hel del i kontext på ett vis som påvisar direkt brist på empati för de drabbade.
Verkligen tragiskt. Du förstår,en vacker dag kan det vara dig det händer.
@Nilsson.
Jag mfl e glada för att du klarat dig oskadd.
Bra där.
Såvitt jag vet e det ingen annan som tagit upp det(?) men ett som jag ser det gott råd e att du uppsöker en läkare som gör en grundlig undersökning på dig. Dra inte på detta utan se till att få det gjort snarast. Även om du känner dig helt ok nu kan det vara att det uppstår men framgent varför det där att att undersökas i samband med olycka är en mer eller mindre standard.
Jag var påkörd halvt illa i häcken med bil för ett himla gäng år sen å pålisen var på mig som faen om att jag skulle till Östra här i Gbg å undersökas. Sagt å gjort,å mig har iofs inget drabbat men som sagt..ifall...så finns det alltid styrkt. I mitt fall talades det om whiplash i första hand,men det skall ju inte mkt fantasi till för att inse vad den extra vikten av en hjälm kan göra med din nacke mm å det kan nog mkt väl vara att de skadorna inte behöver visa sitt fula ansikte direkt. Kanske ngn annan sporthojare som e mer bevandrad i det där kan fylla i.?