Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Så va man hemma igen. Blev inge deepsea fishing både rby och jag blev krassliga:mad: men vi hann med lite relaxed sightseing.
Först ett besök i "OldTown" där dom börjat med julskyltningen
LAGamlaStan.jpgFarmersMarketST.jpg

Sen kollade vi in Farmers Market (ungefär som hötorgshallen fast utomhus) där fanns det en riktigt cool grillkryddsbutik eller vad sägs om
DrPepper.jpgWhoopAss.jpg

Jag köpte "Flamin' Flatulence X-Hot Sauce", "DrPepper" och "The Hottest Fuckin' Sauce". Kanske någon här på SH är intresserad av DrPeppern ?

Man kanske skulle tagit en lott på den här kärran
CoolBil.jpg

Sen avslutade vi på Cheescake factory med en prime rib-eye alldeles nedan för rBy's nya lägenhet (lite avis är man allt så här i november)
Rest.jpg
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC

Föregivande av allmän ställning är ett brott, för kännedom... Det kan ju finnas nån läsare som inte träffat dej och därmed inte ser det uppenbart orimliga i det där...:arsele

:D

@ Tomp@: Grymt snygg hoj!:tummenupp Vi får väl se om saeco kliver över till oss, eller om Triumph kommer med en Daytona1050, så att vi kliver över till dem...:tungan
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Föregivande av allmän ställning är ett brott, för kännedom... Det kan ju finnas nån läsare som inte träffat dej och därmed inte ser det uppenbart orimliga i det där...:arsele

hehe japp sannolikheten är mindre än noll :banana men jag får skylla på att jag läser för mycket svenska kriminalromaner :tuttar
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Shiiit, är det du som är Bäckström ... i GWs böcker?

@ Tomp@: Grymt snygg hoj!:tummenupp Vi får väl se om saeco kliver över till oss, eller om Triumph kommer med en Daytona1050, så att vi kliver över till dem...:tungan

Man vet aldrig ... :tummenupp

Men jag tror inte det kommer någon Daytona1050 inom överskådlig framtid. 675 har ju sopat banan med konkurrensen (inte om jag kör, men någon snabbis) och skall de göra en 1000cc hoj så är konkurrensen rätt tuff om de skall vara värst. V4 och S1000RR från Ap-rillia och BeMWe är nog rätt okej ... förutom allt japanskt.
 
Last edited:

Onestep

OneStep
Gick med
17 Jun 2008
Ort
Åkersberga
Hoj
2005, Triumph Speed Triple; 2000 Honda VTR 1000 SP1; 1985 Suzuki GSX-R StreetFighter
Triumph Fatbar och Risers till Speed Triple

Hej,

Folk i tråden kan få köpa till 1200kr :tummenupp:fyllisar:banana

Jag har ett kit (styre och Risers) med guldfärgat styre och ett med svart styre till Triumph Speed Triple.

Kan skicka till hela Sverige. Köpare betalar portot.

Prutat och klart!

Mvh
Bo
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Som vår 675-vän Lucabrassagatan har uppmärksammat så har Speed Triple kommit ut i ny Special Edition till 2010. Ny lack och lite annat... dessutom kan man nu få bättre fjädring orginalmonterat:

The Speed Triple SE debuts upgraded suspension, which will be introduced to all Speed Triple models. Changes include modified internal components in both forks and rear suspension unit to improve damping. Combined with a 5% softer rear spring, the latest Speed Triple offers improved ride comfort, reduced fork dive under heavy braking and improved body control

Dessutom har Triumph kommit ut med nya kopplingsgrepp likt Pazzos korta varianter. Svarta var färgen och skulle kosta runt 1500:-

Nån som vill köpa en 2009 SE fullutrustad för en dyr penning??? :)
 

Bifogat

  • SpeedTriple 2010 SE -2.jpg
    SpeedTriple 2010 SE -2.jpg
    149.2 KB · Visningar: 59
  • SpeedTriple 2010 SE.jpg
    SpeedTriple 2010 SE.jpg
    83.6 KB · Visningar: 61

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Det verkar fortfarande som om vädret skall vara bra i morgon. 900 Statoil sjöstaden ?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top