Sport Produktion tråden!

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Pff, det var ändå inget bra nummer. Man vann inte med det numret det minsta lilla. Jag ska nog ha ett nytt. :)

Du är skyldig mig en styrhalva förresten! ;)

Kan jag byta den mot mitt gamla nr som skitSleven har snott? Vinner inte med det heller iofs...

PS Jag har Mailat Brånalt förresten..ds

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Får jag låna får jag låna? När närmaste race på typ Sviestad som lilla Mattias också ska köra. :)

Eller så. Jag lovar att laga den när jag mosat den i backen i min iver att komma under 1min30sek eller så.

Absolut! Vill se min hoj köras nu när jag inte får själv. Sviestad är den dock bokad EN av dagarna hittills. :)

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Absolut! Vill se min hoj köras nu när jag inte får själv. Sviestad är den dock bokad EN av dagarna hittills. :)

Hmm, kasst. Se till att få den avbokad eller nått. :) Vilken dag är den bokad?

Kan jag byta den mot mitt gamla nr som skitSleven har snott? Vinner inte med det heller iofs...

PS Jag har Mailat Brånalt förresten..ds

Sleven har besudlat det numret. Ingen idé att använda det. :)

Last edited:

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Hmm, kasst. Se till att få den avbokad eller nått. :) Vilken dag är den bokad?

Hahaha:) Men allvarligt, är jag skyldig dig en styrhalva måste vi ordna det, jag skickar PM

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Hahaha:) Men allvarligt, är jag skyldig dig en styrhalva måste vi ordna det, jag skickar PM

Äh, skitsamma. Minns inte vad det var, du lånade nånting '05 när du mosade din cykel på Anderstorp. Sen försvann du från racingen. Säkert för att slippa ge tillbaka vad det nu var du lånade. :mad:

:D

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Äh, skitsamma. Minns inte vad det var, du lånade nånting '05 när du mosade din cykel på Anderstorp. Sen försvann du från racingen. Säkert för att slippa ge tillbaka vad det nu var du lånade. :mad:

:D

Försvann och försvann, jag skulle vilja kalla det flyttpaus..:rodnar
Men jag är tebaks

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600

Jag har aldrig besudlat någon annans nummer... Jag har bara glorifierat nummer 16, precis som Stiggy ;)

Crallan jag antar att du menar nummer 99? Det har den nya ägaren av min hoj antagit, alltså jag har sålt av rubb och stubb och tagit en paus.

Appropå något helt annat föddes min son Max igår på eftermidddagen och han kommer att växa upp köra ifrån er allihopa sådetså! :blah

/Sleven

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Jag har aldrig besudlat någon annans nummer... Jag har bara glorifierat nummer 16, precis som Stiggy ;)

Crallan jag antar att du menar nummer 99? Det har den nya ägaren av min hoj antagit, alltså jag har sålt av rubb och stubb och tagit en paus.

Appropå något helt annat föddes min son Max igår på eftermidddagen och han kommer att växa upp köra ifrån er allihopa sådetså! :blah

/Sleven

Jaha! Vem ska jag då vara sur på?? Får väl gratulera istället:confused:
Hoppas givetvis att det blir ett snabbt och lyckligt barn [artighets mode: off]

EDIT: SOM I BIAGGI!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250

/Sleven

Grattis krappen! Listigt valt namn, ha ha!!! Min bästa kompis son heter också Max för övrigt, nästan lika bra namn som Torkel. :)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
På tal om nummer :)tungan ) har idag ringt o fixat nummer så ett steg närmare race :)

Blev nummer 17, som andra val efter 13. Men 17 är tydligen det ända primtalet där summan av siffrorna i cuben av talet är lika med talet dvs. 17^3=4913; 4+9+1+3=17. Så nån magisk tur kanske kommer av de :rolleyes:

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...