Ser mkt fint ut!
Börjar längta nått till sommaren?... jag har abstinens så det heter duga.
men tror du... jag har kollat till hojen 2ggr på en vecka nu. längtar efter premiären! har henne i ett kallföråd och det har ju varit ganska kallt i veckan. kommer att ta in hojjarna (min&farsans) i varmgarage i mars då blir det att pyssla om henne. har anmält mig till en av SMC kurserna på mittsverigebanan oxå, hoppas på att kunna få premiereduktion. den 26/5 tror jag att det var. då får man ju känna på banan innan 4e juni körningen
Någon som hunnit köra än?, är torrt på vägarna.. Om det inte vore för att jag skulle jobba i helgen så skulle jag nog tagit en sväng..
1a MAJ??? Förra året körde jag från mitten av april... jag hade planerat att ta premiären den 1a april sen får jag se om man fortsätter att köra. Men ½ april ska gå att köra iaf..2835195nej inte ännu.. men e gode sugen, tog in den och starta upp med nya dämparn på. lät gött som faen. det ska vara mkt bra väder om jag ska ställa på före 1a maj. vill inte betala försäkringspremie för att kanske ha bra körväder.
1a MAJ??? Förra året körde jag från mitten av april... jag hade planerat att ta premiären den 1a april sen får jag se om man fortsätter att köra. Men ½ april ska gå att köra iaf..
var de nå drag i rettan då??Jag tog en kort kort sväng i torsdags, blev väl 2 km ungefär
Det börjar tina fram en och annan testförare nu.
Jag har gjort premiärtur idag, blev en mil ungefär,, roligt var det,, men det var lite slirigt..
Var ut en sväng nyss, blev bara någon km..
Men satan i gatan.. när man har kört 740 hela vintern så var det ett sjuuuukt drag i gixxern. Snudd på att man blir rädd när man krämar på
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|