Skulle iofs vara kul ,, men jag har dottern då ,, jag skulle verkligen behöva några svängar till på bana.
Varför ska johanH sälja hojen? köpa nytt? tanten på smällen?
ska börja plugga så det blir troligtvis ngt som inte är lika dyrt att försäkra, och som man inte kör lika fort med, så det blir nog ngn naken hoj istället eller så är jag utan hoj då jag pluggar, men det pallar jag nog inte. jag får se, är inte i stort behov av pengar ännu så jag har inte bråttom att bli av med den.
Var det någon härifrån som krockade utanför öjebyn vid 13.00 idag fredag. (fredag den 13onde)
kom just efter det hade hänt.
Tydligen gick det ganska bra trots allt..
Tjing
Vart bara jag och BadGirl som nappade på erbjudandet.. dock så vart det inge Pite.. men det vart ett skrov på X:et och sen en glass med kaffe i Bergsbyn...
Trevlig sväng, jag ska dock se till att skriva in i forumet lite tidigare.. blev som kort om tid... och lite folk..
Semester is the shit!3058698Nä.. dom flesta verkar vara på semester.. och det är ju helt naturligt..
Då har man internet igen.
Sitter nu i depån på sviestad, riktigt fint med trådlöst internet här.
SMC kursen var rätt seg till en början, jag och johan ville öka tempot betydligt fortare än de andra deltagarna och ändå körde vi i snabb grupp.
Det löste sig dock när en av instruktörerna kom ut på sin racehoj och körde med oss, då vart det riktigt kul!
Sviestad är fruktansvärt smal i jämförelse med mittsverigebanan, men jag tycker att det är en roligare sträckning på banan. I överlag så tror jag de banorna är rätt lika. Nu ska vi bara vänta ut tiden för 04.00 måndag morgon går färjan från nynäshamn till gotland för tre härliga dagar på gotland ring! Återkommer senare om / vid eventuell tillgång till internet.
Ha det bra alla!
// Tommy och Johan
Ser ut som att det torkar upp mot eftermiddagen, någon som är sugen på att köra en sväng?
De skulle köra en sväng i skellefteå, de brukar sammlas runt 18.00 tiden.3083241Kanske de. beror på vilken tid och vart?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|