sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
bech skrev:Ålder: 21-28
dammit, you totally got me there...
Typ av namn/smeknamn: Stoffa, Bärra, Spiken, hulken, storkuken.
Kroppsbyggnad: Spännis, halvlång och vältränad.
Allmän look: Ofta kort hår, sällan långt.
Favvo kommentarer: "Dra upp på bakan" "jag körde i 230 kmh" "kärringen är sur igen"
Hoppas ni vart skit sura nu och bara längtar efter att få slå ihjäl mig..
bech skrev:Jag har 2 yrken, jag kör budbil och jag extraknäcker som webbdesigner. Jag har en egen bil som jag köpte själv (en Nissan 200sx S13) och som jag betalar försäkring på samt allt annat som jag petat i bilen (trim, ljud m.m).
Jag har nog råd om jag säljer bilen min..
bech skrev:De flesta som åker sporthoj är mogna-wannabe-snubbar som tror att dom vet exakt allt om exakt allt. Deras största hobby är att kränka folk, sätta dom på plats och visa vem som egentligen är bäst och kan allt.
bech skrev:Jag har visserligen varit reggad här sedan 2003 men har inte börjat använda det förns nu.
Det tog mig ca 1½ dag att inse att folk som åker sporthoj lider av något kroniskt fel, japp ni hörde rätt så det är bara att suga åt er och ta illa upp!
Jävligt tragiskt om jag själv får tycka att det inte behövdes mer än 1½ dag för mig att inse det. Det tog mig ca 15 år innan jag fatta att abdulla och hans kusiner inte var shysta grabbar (med snällare ord).
Självklart så skall jag förklara varför jag tycker såhär, det vore väl jävligt pinsamt om jag kom med anklagelser utan grunder eller hur?
De flesta som åker sporthoj är mogna-wannabe-snubbar som tror att dom vet exakt allt om exakt allt. Deras största hobby är att kränka folk, sätta dom på plats och visa vem som egentligen är bäst och kan allt.
Okej, jag är inte specielt mogen men hur mogen är man om man köper något på 2 hjul för att enbart åka för skojjs skull? Ja menar köper man en R1 för att åka på semester? Är det skönt och åka längre sträckor på en sporthoj?
Detta kan väl ungefär jämnföras med när man var liten o cykla runt med sina kompisar i skogen och lekte.
Detta förklarar också varför alltid detta "jag är bättre än dig beteendet".
Sporthojsåkare vill gärna se sig själva som tuffa, speciella enskilda individer fast dom egentligen är precis likadana hela bunten.
Kännetäcken för just en sådan person:
Ålder: 21-28
Typ av namn/smeknamn: Stoffa, Bärra, Spiken, hulken, storkuken.
Kroppsbyggnad: Spännis, halvlång och vältränad.
Allmän look: Ofta kort hår, sällan långt.
Favvo kommentarer: "Dra upp på bakan" "jag körde i 230 kmh" "kärringen är sur igen"
Slutsats:
En sporthojsåkare gillar inte att hjälpa nybörjare trotts att den själv har varit det, verkar ha svårt att diskutera vettigt med personer som inte åker hoj alls. En allmänt tråkig attityd..
Hoppas ni vart skit sura nu och bara längtar efter att få slå ihjäl mig..
bech skrev:Haha denna tråd äger ju, se så många idioter som träder fram med kommentarer som typ "Vill du vara en av oss eller?" "Du är ju grym på köra moppe" "Jag har aldrig hört talas om storkuk som smeknamn, har ni GRABBAR?"..
Fortsätt ni bara.. Ska notera alla era nödvändiga kommentarer i min rosa dagbok!
M:et skrev:Till att börja med, vad sjutton gör du här när du verkar avsky sporthojsmäniskor? (för vi va väl lika allihopa)
.................. osv osv bla bla
gud föbjude, du har väl inte köpt bilen för att åka runt och ha skoj i
Jobbigt med idioter som bara ska sprida flames.......
Victor skrev:Edit: Jag känner ingen som har smeknamnet "Storkuken", är det någon som gör det?
bech skrev:Och till alla er andra som undra varför jag regga mig här osv.
1. Jag tycker det är jävligt kul att åka MC. Har själv haft lätt MC. Synd bara att människorna är så jävla tråkiga och inte tål kritik och lite skojj.
2. Nissan 200 går relativt bra om du har ca 280 hk i den med tanke på bakhjulsdriften och vikten + att man kan ha kul med en sådan JA och man kan samtidigt använda den till "nyttiga" saker..
Så varför skulle jag inte ha råd? Någon här som vet vad en IT konsult tjänar i timmen?.. Sluta grina för fan, klarar ni inte av att se någon lyckas i livet eller vad är felet?
bech skrev:Och till alla er andra som undra varför jag regga mig här osv.
1. Jag tycker det är jävligt kul att åka MC. Har själv haft lätt MC. Synd bara att människorna är så jävla tråkiga och inte tål kritik och lite skojj.
2. Nissan 200 går relativt bra om du har ca 280 hk i den med tanke på bakhjulsdriften och vikten + att man kan ha kul med en sådan JA och man kan samtidigt använda den till "nyttiga" saker..
Så varför skulle jag inte ha råd? Någon här som vet vad en IT konsult tjänar i timmen?.. Sluta grina för fan, klarar ni inte av att se någon lyckas i livet eller vad är felet?
Swedie skrev:Trött på killen. Han försöker endast förklara för sig själv något som han inte själv förstår.
Sporthojare rockar.
Bannaknappen är skön.
bech skrev:Någon här som vet vad en IT konsult tjänar i timmen?..
bech skrev:Som jag uppfattar det är du en tjej. Och vilken kille vill inte hjälpa en tjej?
bech skrev:Så varför skulle jag inte ha råd? Någon här som vet vad en IT konsult tjänar i timmen?..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|